قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو شنبه ۲ آذر؛ دنده معکوس قیمت پراید در بازار

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو شنبه ۲ آذر؛ دنده معکوس قیمت پراید در بازار

 

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو شنبه ۲ آذر؛ دنده معکوس قیمت پراید در بازار

 خودرو‌های سایپا امروز با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. طوری که پراید امروز دنده معکوس کشیده و در بازار تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پراید هاچ بک در حال حاضر ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ حدود ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. محصولات ایران خودرو هم اغلب با کاهش قیمت روبرو هستند، اما در بین آن‌ها چند محصول همچنان به افزایش قیمت ادامه می‌دهند. گرانی هفته‌های اخیر باعث شده قیمت بازار محصولات کرمان‌موتور بعد از مدت‌ها به نرخ مصوب کارخانه برسد

خودرو‌های سایپا امروز با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. طوری که پراید امروز دنده معکوس کشیده و در بازار تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پراید هاچ بک در حال حاضر ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ حدود ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. محصولات ایران خودرو هم اغلب با کاهش قیمت روبرو هستند، اما در بین آن‌ها چند محصول همچنان به افزایش قیمت ادامه می‌دهند. گرانی هفته‌های اخیر باعث شده قیمت بازار محصولات کرمان‌موتور بعد از مدت‌ها به نرخ مصوب کارخانه برسد.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز شنبه دوم آذر ۹۸

خودرو‌های سایپا بعد از مدت‌ها بالاخره کوتاه آمده‌اند و با کاهش قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. هرچند بعضی محصولات این شرکت در کاهش قیمت همراهی نمی‌کنند. برای مثال تیبا صندوق‌دار با همان قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هفته گذشته در بزار عرضه می‌شود. در طرف مقابل تیبا ۲ در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. ساینا هم وضعیت مشابهی را تجربه کرده و با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. کوییک دنده‌ای هم امروز مثل پنجشنبه هفته پیش با قیمت ۷۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز پراید در بازار امروز شنبه دوم آذر ۹۸

پراید افزایش قیمت بیشتری را نسبت به دیگر خودرو‌های سایپا پشت سر گذاشته است. طوری که پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و با قیمت ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ صندوق‌دار هم در بازار با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی دوباره کانال ۴۰ میلیونی برگشته و حدود ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر پراید وانت امروز ۷۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و با قیمت ۴۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه دوم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۳,۶۰۰,۰۰۰
۵۵,۲۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۴۰۰,۰۰۰
۵۰,۶۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۹,۷۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۲,۸۰۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۳,۶۰۰,۰۰۰
۶۳,۸۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه دوم آذر ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز همگام با خودرو‌های سایپا روند کاهش قیمت به خود گرفته‌اند، اما در این بین چند محصول ایران خودرو همچنان به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهند. امروز سمند LX در حد ۵۰۰ تومان ارزان شده و به قیمت ۸۳ میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ در بازار امروز حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و حدود ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پژو ۴۰۵ نمونه دیگری از محصولات ایران خودرو است که امروز با کاهش قیمت نسبی در بازار به استقبال مشتریانش آمده است. طوری که پژو ۴۰۵ SLX امروز در حد ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به قیمت ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. پژو ۴۰۵ GLX هم امروز حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و تا ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمده است. پزو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم از قاعده کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو مستثنی نیست و امروز تقریبا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۸۱ میلیون تومان است. رانا امروز وضعیت مشابهی دارد و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. این کاهش قیمت باعث شده قیمت روز رانا به ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته گذشته باقی مانده و با قیمت ۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ امروز ساز گرانی را کوک کرده‌اند. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار امروز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۰۹ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم حدود ۸۰۰ هزار تومان گران‌تر از پنجشنبه هفته پیش یعنی ۱۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.   پژو پارس هم امروز روند مشابهی پیش روی خود دارد. این محصول ایران خودرو حدود ۴۰۰ هزار تومان نسبت به هفته پیش گران شده و به قیمت ۱۰۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

دنا معمولی تیپ ۲ در ادامه روند روز‌های قبل به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. امروز دنا معمولی حدود یک میلیون تومان گران شده و در بازار ۱۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دیگر مدل‌های دنا از این قاعده افزایش قیمت تبعیت نمی‌کنند و ثابت سر جایشان ایستاده‌اند. دنا پلاس مثل گذشته ۱۴۳ میلیون تومان است و دنا پلاس توربو حدود ۱۷۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه دوم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۶۰۰,۰۰۰
۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۸۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۰,۵۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۳,۴۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۰۷,۸۰۰,۰۰۰
۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۶,۵۰۰,۰۰۰
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۷,۷۰۰,۰۰۰
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش

قیمت محصولات کرمان موتور امروز شنبه دوم آذر ۹۸

افزایش قیمت در بازار خودرو باعث شده محصولات کرمان موتور که کمتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شدند، حالا به نرخ کارخانه برسند. برای مثال جک S۵ که تا یکی دو ماه پیش حدود ۴۰ میلیون تومان کمتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شد، در پس افزایش قیمت روز‌های قبل به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۲۹۹ میلیون تومان است. جک S۳ امروز دو میلیون تومان گران شده و به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول همچنان بالاتر از نرخ بازار است و حدود ۲۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. جک J۴ هم در طرح‌های فروش با قیمت ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و امروز بعد از افزایش قیمت یک میلیونی در بازار به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه دوم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه دوم آذر ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز هم مثل روز‌های گذشته سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X۳۳ در بازار حدود ۲۱۷ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۱۹ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X۳۳ نیست. برای مثال MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۱ میلیون تومان است و حدود ۱۰ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X۲۲ اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۰ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را حدود ۱۵ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در آخر MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار همچنان ۱۲۸ میلیون تومان است و حدود ۱۲ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه دوم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
منبع: فرارو

مهسا جمشیدی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *