ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در رژه امروز با حرکتی نمایشی، غلبه ایران بر استکبار جهانی و از هم پاشیدن پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و رزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از حرکات نمایشی که در مراسم رژه امروز صبح خبرساز شد نمایشی بود که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود که نشان از رژیم صهیونیستی  است به مرحله اجرا گذاشتند.

در نمایش دانشجویان در وسط تصویر نقشه ایران وجود دارد و در طرفین پرچم انگلیس، پرچم آمریکا و ستاره داوود است.

در ادامه دانشجویان با فلش هایی حرکت نمادهای استکبار را به سمت ایران به تصویر می کشند. دانشجویان در تلاشند این تصویر را به مخاطب منتقل کنند که استکبار در حال حمله و گسترش به سمت ایران است اما وقتی به جداره کشور ایران می‌رسند با مقاومت موجود در ایران مواجه شده و از حرکت باز می مانند؛ در ادامه نیز عقب‌گرد، برگشت و از هم متلاشی شدن پرچم های استکبار جهانی را به نمایش می گذارند.

در ادامه دانشجویان گسترش نقشه ایران را نشان می دهند که در اصل نمایشی از گسترش فرهنگ مقاومت ایران به سایر کشورهای خاورمیانه و رواج استقلال و آزادی است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با مقاومت می توانیم بر استکبار غلبه کنیم.

در واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند  با این نمایش فرمایش فرمانده کل قوا در باره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

منبع:فارس

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *