همایش بین المللی نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه

همایش بین المللی نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه

همایش بین‌المللی «نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران» سوم اردیبهشت سال آینده در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ؛ همایش بین‌المللی «نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران» سوم اردیبهشت سال آینده در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ارساله مقاله به این رویداد تا بهمن ۹۸ فرصت دارند.

افراد علاقه مند می‌توانند بدون ارائه مقاله نیز در همایش شرکت و در نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های همایش مشارکت کنند.

پژوهشگران علاقمند برای ارسال مقاله نیز از ثبت نام درهمایش (فرم ثبت نام) با عنوان ارائه مقاله، چکیده خود را با رعایت اصول اعلام شده در (فرم ارسال مقالات)، تا بهمن ماه به ایمیل همایش و ذکر عنوان “چکیده مقالات” ارسال نمایند.

نقش مجالس مشورتی و سیاست گذاری در ارائه طرح‌های نقشه جامع اقتصادی، مطالعه کاربردی در مشاوره، ایجاد و استقرار واحد‌های صنعتی در کشور بر اساس منابع و نیاز‌های محلی، استانی و کشور (جایابی صنعتی)، ویژگی مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور در ایجاد مراکز مشاوره صنعت در ارتباط با صنایع خارجی، ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات و مشاوره از راه دور در عصر کنونی در صنایع مختلف، تبیین جایگاه مشاوره در صنعت در نسل چهارم انقلاب صنعتی، ارتباط صنایع مختلف خدماتی و تولیدی با یکدیگر در قالب مشاوره‌های صنعتی (صنعت بیمه، بانکداری، مشاوره‌ای و ….)، نقش مشاوره‌های صنعتی و مستندسازی جهت ارتقای دانش در حوزه صنعتی و مراکز علمی کشور و … از جمله محور‌های این همایش است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به نشانی ipcce.ir مراجعه کنند.

محمد رسولی

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع / نویسنده، تحلیلگر و فعال علمی،اجتماعی و سیاسی / برنامه ریز و مشاور صنعتی و زنجیره تامین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *