توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد اشکال در بلیت فروشی دربی

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد اشکال در بلیت فروشی دربی

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد اشکال در بلیت فروشی دربی

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره اشکال در سامانه بلیط فروشی دیدار دربی را ارائه کرد.

 به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت براساس گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از باشگاه پرسپولیس،معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت بلیط‌فروشی در ارتباط بوده‌ایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیط فروشی دربی مرتفع شود.

وی افزود: به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیط به‌خاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانکها است. متاسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیط فروشی مرتفع نشده است و مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز نیز قول مرتفع شدن آن را داده‌اند.

یلوه خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این وضعیت ایجاد شده برای تماشاگرانی که قصد خرید بلیط دربی را دارند ناراحت هستیم و امیدواریم این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود. باشگاه پرسپولیس به سهم خود از هواداران عزیز پوزش می طلبد و امیدواریم هر چه سریعتر این معضل حل شود.

منبع فارس

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *