رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد تشکیل ۱۵ پرونده جرائم انتخاباتی در استان تهران

انتخابات

رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد تشکیل ۱۵ پرونده جرائم انتخاباتی در استان تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد

تشکیل ۱۵ پرونده جرائم انتخاباتی در استان تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل ۱۵ پرونده جرائم انتخاباتی در استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا، حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری از تشکیل ۱۵ فقره پرونده در خصوص جرائم انتخاباتی در استان تهران خبر داد و گفت: این پرونده‌ها در شعب ویژه تعیین شده و در مراجع قضایی به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

وی افزود: انتخابات یوم الله باشکوهی است و اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که مجلس در راس امور است، تجلی پیدا کرده و اهمیت آن در زمان کنونی روشن و پر واضح است.

رییس شورای قضایی استان تهران در خصوص اشراف بر فضای مجازی خاطر نشان کرد: این فضا نیازمند کار نرم فرهنگی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی دیگر باید حضور جدی و نظارت استصوابی و موثر در این زمینه داشته باشند.

وی در این زمینه تصریح کرد: کارگروه تخصصی مرتبط با رصد فضای مجازی باید تقویت شود و اجرای کامل مصوبات ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی از سوی کلیه اعضای ستاد مورد انتظار است.

حشمتی مهذب افزود: برگزاری انتخابات با شکوه و در چارچوب قوانین و مقررات، مطالبه جدی و بحق مردم است که ضرورت دارد، تمام مراحل آن از ثبت نام تا رای گیری و اعلام نتایج در چارچوب قوانین و به نحو صحیح اجرا شود.

الهه ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *