راهپیمایی ۲۲ بهمن| قدرت‌نمایی لشکر میلیونی سلیمانی‌/ تشییع جنازه تروریست‌های آمریکایی

راهپیمایی ۲۲ بهمن| قدرت‌نمایی لشکر میلیونی سلیمانی‌/ تشییع جنازه تروریست‌های آمریکایی

راهپیمایی ۲۲ بهمن| قدرت‌نمایی لشکر میلیونی سلیمانی‌/ تشییع جنازه تروریست‌های آمریکایی

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی برگزار شد که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مملو از جمعیت شد و جلوه‌ای تاریخی از حضور لشکر میلیونی سلیمانی‌ها به جهانیان نشان داده شد

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل ا خبرگزاری فارس، راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، پیش از آغاز رسمی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مملو از جمعیت شد.

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند.

** اقامه نماز ظهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

** لاریجانی: انتخابات پرشوری خواهیم داشت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز ( سه شنبه،۲۲ بهمن ماه) با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در راهپیمایی بسیار با شکوه بود و این حضور باعث قدرت بیشتر برای حرکت انقلاب می شود، مخصوصا به آمریکایی روشن می گوید مردم به دنبال این هستند که منافع خود را حفظ کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما گرفتار یک دشمن بد خیم هستیم که با حرف و منطق مشکل آن حل نمی شود و باید حتما قدرت به آن نشان داد لذا حضور در راهپیمایی بهترین قدرتی است که می توان به آمریکا نشان داد و آنها نیز بدانند باید نسبت به خواسته‌های ملت ایران تمکین کنند.

وی افزود: باید دست همه ملت ایران را بوسید چرا که با غیرت در راهپیمایی حضور یافتند و سرمایه بزرگی برای کشور ایجاد شد.

لاریجانی در ادامه یک وجه از جمهوریت را حضور مردم در انتخابات دانست و افزود: از آنجایی که هر ۲ سال یکبار در کشورمان  انتخابات داریم، نشان می دهد اهداف امام(ره) در انقلاب که همان آرمان های جمهوری اسلامی است، ادامه دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان  کرد: حضور مردم در انتخابات تکرار خواهد شد و امیدواریم انتخابات پرشوری برگزار شود.

** قطعنامه راهپیمایی ۲۲بهمن: مردم عزم انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی را مطالبه همگان خواندند

در راهپیمایی سراسری و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن امسال، قطعنامه‌ای در ۶ بند قرائت شد.

متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ به این شرح است:

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یارى کنید، شما را یارى مى‌کند و گام‌هایتان را استوار مى‌دارد. (قرآن کریم، سوره محمد، آیه ۷)

یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت‌الله بر جهان، برافراشته‌شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز موعود عزّت‌طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر سر اهداف، اصول و آرمان های والای انقلاب اسلامی و عزم همگانی برای صیانت و پاسداشت این آرمان‌ها و راهپیمایی پرشور و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از بهترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی، مظهر عظمت ملت و اقتدار ملی، میعادگاه حاج قاسم سلیمانی‌های ایران برای ادامه راه عزّت‌آفرین سردار دل‌ها و پرچمداری جبهه مقاومت در منطقه.

و اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، با حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، به پاس این توفیق الهی و درود به روح پرفتوح احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)  حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا،بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام، شهید ابومهدی المهندس، با بانگ رسای توحیدی الله اکبر ـ خامنه‌ای رهبر  و فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و انگلیس  اعلام می‌نماییم:

۱- ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مَنیع نهضت الهی امام راحل عظیم‌الشأن(قدس الله نفسه الزکیه) و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،ایمان و غیرت دینی، انقلابی‌گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق عملی مفاد بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی و عزّت و کرامت روزافزون ایران اسلامی می دانیم.

۲- عزم جدّی برای انتقام سخت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی ‌المهندس و یاران همرزم‌شان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی ـ صهیونیستی، اعلام می نماییم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده‌ برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.

۳- نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت‌بار مذاکره با مصداق اتمّ استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می نمائیم.

۴- توطئه احمقانه و خبیثانه آمریکایی ـ صهیونیستی موسوم به «معامله ننگین قرن» که به توفیق الهی و مقاومت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از هم اکنون به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد  و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ قبل از مرگ ترامپ خواهد مُرد را محکوم و تداوم حمایت همه‌جانبه از جبهه با صلابت مقاومت اسلامی، خاصه مردم ستمدیده و شجاع فلسطین و آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را خواهانیم.

۵- برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملّی و مصداق عینیِ جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانسته، تمامی هم‌میهنان بصیر و دشمن‌شناس واجد شرایط رای را به هوشیاری در برابر سیاه‌نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدیّن، انقلابی گری، ولایتمداری، تفکر بسیجی و جهادی، ضدفساد و خادم صدیق مردم و نظام دینی بودن از بین نامزدها را با هدف عمل به وظیفه شرعی، انقلابی و ملّی در مقطع حساس کنونی، و تشکیل مجلس قوی لازمه تقویت مؤلفه های قدرت نظام اسلامی ، حل اساسی مشکلات و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دعوت می نماییم.

۶- هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به‌ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسارگریخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هر نوع حاشیه‌سازی را مصرانه خواهانیم.

** حجت الاسلام طائب: غربی‌ها و عوامل داخلی‌شان به دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه دستگاه امنیتی باشند

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: حضور و استقبال باشکوه مردم در ایام­الله بدرقه سردار سلیمانی و راهپیمایی امروز به معنای علاقه و باور مردم به اصل انقلاب و راهبرد مقاومت و اعتماد به راه امام و مقام معظم رهبری است. اینها نقاط عطفی برای یک حرکت عمومی و جهاد همگانی برای ساختن ایران اسلامی قوی خواهد بود.

وی افزود: خداوند را شاکریم که به برکت خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ایام ­الله انقلاب­ را رنگ و بویی دیگر داد و شور حماسی و انقلابی را در اقصی نقاط منطقه و جهان پراکنده کرد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ما هم به تأسی از امام خمینی (ره) می ­گوییم که نسل فرزندان مقاوم ابراهیم، انتقام حاج قاسم را با اخراج او از منطقه غرب آسیا خواهند گرفت. امروز نبرد اطلاعاتی با آمریکا وارد دوره جدیدی شده است. از امروز به بعد آمریکا برای هر روز حضور نامشروع خود در منطقه، هزینه بیشتری باید بدهد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌­های اغتشاش بود اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌­ی دستگاه ­های نظارتی و دولتی، آستین ­های خود را بالا زده‌­اند و شب و روز نمی‌شناسند.

وی گفت: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه به لطف الهی و به کارگیری شگردهای حرفه­‌ای و ابزارهای پیچیده اطلاعاتی، اشراف خوبی بر چرخه­ شبکه­ سازی­ و نفوذ دشمن در بستر فضای مجازی پیدا کرده ­ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که طرح موازنه ی قوای منطقه ­ای برای تضمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی ره به جایی نبرد، همانگونه که فتنه ­ی جهانی داعش به برکت خون سلیمانی­ ها و المهندس ­ها شکست خورد، خیال باطل معامله ­ی قرن هم زوال اسرائیل را نزدیک­تر خواهد کرد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان عنوان کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند راه یکتای مقابله با دشمن، قوت ­یابی ما در عرصه­ های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات پیش­رو یکی از همین صحنه­ های قوی­تر شدن است.

** روحانی: بالاترین ثمره انقلاب، انتخاب است/ شهید سلیمانی دنبال ثبات و امنیت بود

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم ۲۲ بهمن تهران، گفت: روز تاریخی ۲۲ بهمن را خدمت همه ملت بزرگوار ایران اسلامی و به محضر رهبری معظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و همچنین امام شهیدان را گرامی می‌داریم.

رئیس جمهور بیان داشت: بهمن ۵۷ در ۴۱ سال پیش به ما نشان داد که چگونه قدرت خداوند در اراده یک ملت بزرگ تجلی می‌یابد. علی‌رغم اینکه تبلیغ می‌کردند دوران دین و معنویت سپری شده است و علی‌رغم اینکه جهان آن روز را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند ملت بزرگ ایران با انگیزه دینی و مذهبی و بدون اتکا به هیچ قدرت و ابرقدرتی با دست خالی و با دلی مطمئن در برابر رژیم تا دندان مسلح و اربابانش ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

روحانی خاطرنشان کرد: بی‌تردید ما در حادثه تاریخی ۲۲ بهمن ۵۷ دست خداوند، قدرت خداوند و اراده حق را به خوبی مشاهده کردیم.

روحانی بیان داشت: بدون عنایت خداوند چگونه امکانپذیر بود که در برابر تمام قدرت‌های جهانی و حکومت نظامی در کشور، ملت ما بتواند بزرگترین پیروزی تاریخی را رقم بزند.

وی تصریح کرد: من در اینجا می‌خواهم به نکته مهمی اشاره کنم، تمام انقلاب ما در واقع یک انتخاب بود. من می‌خواهم به این سؤالی که در ذهن برخی از نسل سوم و چهارم انقلاب ممکن است به وجود آمده باشد پاسخ دهم که چرا ملت ایران در ۴۱ سال پیش انقلاب را انتخاب کرد و چرا رژیم گذشته را سرنگون کرد.

رئیس جمهور بیان داشت: در واقع انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر یک انتخاب بود، مردم بین یک رژیم فاسد وابسته به آمریکا و یک نظام مردم‌سالار دینی بین یک فاسدی بین شاهد ملعون و مثل انسانی باایمان و با دانش و سیاست همچون امام، ملت ما امام را انتخاب کردند. مردم‌سالاری را ملت ما انتخاب کردند.

روحانی گفت: بین وابستگی به ابرقدرت‌ها و استقلال، مردم ما استقلال را انتخاب کردند، به اعتقاد من این انتخابات و این انتخاب امروز هم باید در پیش‌روی مردم باشد. پاسخ مردم امروز ما هم پاسخ ۴۱ سال پیش خواهد بود. بسیار مهم است به این نکته توجه کنید که انقلاب اسلامی مبتنی بر انتخاب بود و بالاترین ثمره انقلاب نیز انتخاب است، انقلاب از انتخاب است و انتخاب از انقلاب است.

وی تصریح کرد: یعنی مردم ما بین اسلام و کفر و حق و باطل و بین نظام مردمی و دیکتاتوری مسیر حق و عدل را انتخاب کردند. اگر رژیم فاسد گذشته به مردم اجازه انتخاب می‌داد نیازی به انقلاب نبود. اگر رژیم گذشته مردم را آزاد می‌گذاشت تا در نوع حکومت، حکومت را برگزینند و انتخاب کنند و در نوع قانون اساسی قانون اساسی مورد نظر خود را انتخاب کنند و بین استقلال و وابستگی مردم استقلال را انتخاب کنند و اگر رژیم گذشته به یک انتخابات سالم آزاد ملی تن می‌دادند.

** حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در راهپیمایی

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگام با مردم خداجوی و ولایتمدار تهران در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن تهران حضور یافت.

** دریادار فدوی: حضور مردم در ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان است

دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران در خصوص حضور هوشمندانه و پرشور مردم در این جشن بزرگ ملی، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نشانه‌های بر حق بودن این انقلاب و نظام است و ملت فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب بوده اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیام این حضور برای دولت‌های استکباری جهان، گفت: بنده معتقدم دامن زدن به چنین مباحثی بیشتر سبب مطرح شدن دشمن می شود و از آنجایی که مطرح شدن دشمنان موجب مطرح شدن اهل باطل می شود کار ناصوابی است.

دریادار فدوی با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت جمهوری اسلامی می ترسد و واهمه دارد، گفت: مردم یکی از مولفه‌های قدرت نظام محسوب می شوند و حضورشان در این راهپیمایی سبب ناامیدی دشمنان است.

** حضور برخی از وزرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن تهران حضور یافت.

مردم خداجوی و ولایتمدار تهران از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در مسیر های اعلام شده راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

** آیت الله جنتی: مردم به نامزدهای دروغگو رأی ندهند

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در یوم الله ۲۲ بهمن، در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: ما کار خودمان را کردیم و اینک نوبت مردم است.

وی افزود: مردم به نامزدهایی که دروغ می‌گویند رای ندهند.

** استقبال از سردار حاجی زاده با شعار « صلی علی محمد یاور رهبر آمد»

** راهپیمایان دلار را به آتش کشیدند

** کنایه به وزیر سابق؛ تفاوت مسئول انقلابی و غیرانقلابی

** حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن به سیل خروشان مردم تهران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوست.

** حضور دبیر و سخنگوی شورای نگهبان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا نیز با حضور جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

** مردم پاسدار انقلاب هستند

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران و در جمع خبرنگاران، گفت:  انقلاب ما متکی به مردم است و خودشان انقلاب را به پیروزی رساندند و تا آخر هم پای آن هستند.

وی تاکید کرد: حضور خیره کننده مردم جای شگفتی ندارد چراکه انقلاب متعلق به آنهاست و مردم خودشان پاسدار انقلاب هستند.

** روحانی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قوی در برابر کاخ سفید است

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مسیر راهپیمایی پرشور مردم تهران در ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ قوی در برابر کاخ سفید و ستمگران و ندای آزادی ملت بزرگ ایران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امسال بخاطر آنکه آمریکا با اعمال فشار اقتصادی، شهادت سردار بزرگ کشورمان و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها بزرگترین جنایت را علیه ملت ایران مرتکب شده است، حضور باشکوه مردم پاسخ قوی در برابر آن محسوب می‌شود.

** حضور لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

** انصاری: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام روشنی به دشمنان انقلاب خواهد بود

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۲ بهمن یوم الله اکبر انقلاب اسلامی است. همیشه اهمیت داشته و در ۴۰ سال گذشته مردم ایران این روز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان روز ملی و مذهبی گرامی داشته‌اند.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن روز بزرگی است و فردا ۴۰ روز از شهادت سردار رشید اسلام می‌گذرد و امروز ایشان در این راهپیمایی بزرگ و عظیم و ماندگار حضور دارند.

انصاری افزود:  امروز حضور حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فدای انقلاب اسلامی کرد در جمع این مردم انقلابی و عظیم احساس می‌کنیم.

وی در مورد پیام راهپیمایی استکبارستیز مردم ایران به آمریکا گفت: این حضور گسترده و پرشور پاسخی به آمریکا است که قصد دارد مردم ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامید کند.

انصاری در مورد اهمیت شرکت در انتخابات نیز گفت: شرکت در انتخابات همیشه مهم بود که هم یک حق و هم یک تکلیف است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشور و خودشان است و مجلس برای مردم است. مشارکت حداکثری پیام روشنی برای دوستان و دشمنان خواهد داشت.

** حضور فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز همراه با مردم انقلابی تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

** واکنش راهپیمایان به طرح معامله قرن

** ملاک انتخاب نمایندگان مجلس از دید یک شرکت کننده در راهپیمایی

** حضور مسئولین و شخصیت‌های سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

** روحانی به جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن پیوست

حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه از تقاطع خیابان رودکی به آزادی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

قرار است روحانی در جمع با شکوه و پرشور شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن سخنرانی کند.

** حاجی‌میرزایی: پیوند مردم با آرمان‌های انقلاب ناگسستنی است

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: ۲۲ بهمن برای ملت ایران روز بسیار بزرگی است چرا که انقلاب ما انقلاب عظیمی است و آرمان‌های بلندی دارد.

وی افزود:‌در طول ۴۱ سال اخیر ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است؛ حضور مردم و مشارکت انبوه آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد علیرغم اینکه ممکن است گلایه‌هایی از برخی امورات داشته باشند اما پیوند آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمیق و همه جانبه است.

وزیر آموزش و پرورش درباره عیدی فرهنگیان تصریح کرد: من هر کاری که توانستم برای فرهنگیان انجام دادم و تعهداتی که در قبال آنان داشتم راعملی کردم؛ برخی از قول و قرارهای ما با فرهنگیان باقی مانده است که تا پایان سال آن را انجام خواهیم داد.

حاجی‌میرزایی درباره معامله قرن گفت: این طرح از ابتدای شکل‌گیری‌اش محکوم شکست بود و هیچ کس هم در دنیا از آن استقبال نکرد.

وی گفت:‌معامله‌ای که طرف‌های درگیر آن حضور نداشته‌اند موجب فضاحت جهانیان است.

** گام دوم با حاج قاسم

** عکس یادگاری با بمب‌های نقطه زن

تعداد زیادی از راهپیمایی‌کنندگان با حضور در کنار موشک‌های حاضر در مسیرهای راهپیمایی عکس یادگاری می‌گیرند.

** جای خالی حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان «در بهار آزادی جای سلیمانی خالی» یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

** تابوت تروریست‌های آمریکایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که تعدادی از شرکت‌کنندگان تابوت‌هایی نمادین از سربازان ارتش تروریستی آمریکا را به جمع تهرانی‌ها آورده‌اند.

** نمایش بمب‌های «یاسین»، «بالابان» و راکت «فجر-۵» در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، بخشی از دستاوردها و تسلیحات صنعت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت.

از جمله تجهیزات به نمایش درآمده در این غرفه بمب‌های هوشمند و هدایت دقیق قائم، بمب‌های هدایت‌شونده یاسین و بالابان و راکت‌های فجر-۵ است.

————————————————————————————–

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مردم تهران از مسیرهای ۱۲ گانه زیر به سمت میدان آزادی، محل برگزاری مراسم ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن حرکت خواهند کرد: 

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد، میدان هفت تیر، خیابان آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد حضرت حجت‌ابن‌الحسن، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد، خیابان آیت‌الله اشرفیه اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول‌اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان جمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *