آذری‌جهرمی: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ به فشار حداکثری آمریکا است

آذری جهرمی

آذری‌جهرمی: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ به فشار حداکثری آمریکا است

آذری‌جهرمی: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ به فشار حداکثری آمریکا است

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تا به حال لیستی رای نداده‌ام، گفت:‌ پاسخ به فشار حداکثری آمریکا، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس، آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات در پاسخ به خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: پاسخ فشار حداکثری آمریکا، مشارکت حداکثری مردم است.

وی افزود: تا به حال لیستی رای نداده‌ام، به افرادی رای خواهم داد که یا دارای کارنامه موفق و امتحان پس داده باشند یا برنامه مشخصی برای حل چالشهای کشور داشته باشند.

آذری جهرمی تاکید کرد:‌ در گام دوم انقلاب، توجه بیشتر به جوانان یک اصل بود. نفراتی را انتخاب می‌کنم که یا جوان باشند و یا دغدغه جوانان امروز را بفهمند.

وی افزود: وکیل الدوله یا وکیل‌المله مال نظام شاهنشاهی بود که دولت منتخب مردم نبود، دولت منتخب مردم است و این دو قطبی کوبیدن بر طبل تفرقه است و متعجبم از عزیزانی که این را به عنوان شعار طرح می‌کنند.

وزیر ارتباطات در خصوص پیامک های تبلیغاتی که از سوی برخی کاندیداهای انتخاباتی برای کاربران تلفن همراه ارسال می شود گفت: شکایت هایی در این خصوص از مردم دریافت کرده ایم اما این که اپراتورها منابعی در اختیار نمایندگان قرار داده اند یا خیر را نه می توانم رد کنم نه تکذیب.

وی اظهار داشت: شکایت از افرادی که به صورت غیرقانونی اطلاعات مردم را بدست آوردند را حتما پیگیری خواهیم کرد، ضمن این که شکایات مردم در این خصوص را از سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات جمع آوری کرده و آن ها را  به مراجع ذیصلاح ارسال می کنیم.

جهرمی همچنین درباره آمادگی زیرساخت های ارتباطاتی کشور برای برگزاری انتخابات تاکید کرد: بخشی از مسوولیت انتخابات بر دوش حوزه ارتباطات است. ارتباطات شعب اخذ رای از طریق شبکه ملی ارتباطات برقرار می‌شود.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: شبکه ملی اطلاعات به سپر دفاعی دژفا مجهز است و تیم های کارشناسی آمادگی کامل برای انجام وظیفه ای که برعهده شان هست را دارا هستند. حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی کارکرد ما نداشته است.بنابراین جای نگرانی نیست و ما آماده برگزاری انتخابات هستیم.

الهه ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *