آقای فتاح شما چرا ؟!!!

آقای فتاح شما چرا ؟!!!

آقای فتاح شما چرا ؟!!!

پیام آقای سید احمد نبوی، دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه در واکنش به مصاحبه جنجالی پرویز فتاح با دلاوری، خبرنگار و مجری صدا و سیما:

گفتگوی آقای فتاح و مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت ایشان از سوالات مجری برنامه آنقدر سریع در فضای مجازی پخش شد که براحتی میتوان گفت همه چند ده میلیون ایرانی ساکن در فضای مجازی را از این نوع برخورد بشدت متعجب کرد ، البته از این دست برخوردها در جامعه ما از سوی مسئولین بارها دیده شده بود ولی تعجب مردم از شخصیتی متین ، آرام و نجیب چون جناب آقای فتاح که کمتر خود را گرفتار درگیریهای جناحی و بد وبیراههای غیر اخلاقی دو جناح کرده بود می باشد .

جناب آقای فتاح در کشوری که پاسخگویی مسئولین نادر و کمیاب است و صداوسیما کمتر وارد چنین چالش ها و مطالبه گریهایی میشود انتظار از جنابعالی بسیار زیاد بود تا با سعه صدر ، آرامش و متانت پاسخگویی میکردید و مردم را که مطالبه گری یکی از حقوق اصلی آنان است را مقابل پاسخ های خود به اوج رضایتمندی از یک مسئول که از جنس مردم است می رساندید .

جناب آقای فتاح ، حزب همت بعنوان یک حزب نوپا که از بدنه مردم کوچه و خیابان و با نیروهایی تحصیلکرده ، متخصص ، انقلابی و علاقمند به کشور شکل گرفته است شما را یکی از چند کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری میداند که در بین اعضای خود در موردشان گفتگو میکند ، حضور در عرصه های دفاع مقدس و درک زندگی با شهدای سرافراز و همچنین سختکوشی و کم گویی و مورد اعتماد رهبری عزیز بودن از ویژگی های شما در این سالهای مدید بوده است که بس قیمتی و گرانسنگ است .
لذا از شما مصرانه میخواهیم تا ساختار عدم پاسخگویی مسئولین در سالهای گذشته را بشکنید و شخصا در خصوص مصاحبه خود با صدا و سیما شفاف سازی نمایید تا انشاالله چهره خدوم و انقلابی شما دچار بیماری بخشی از مسئولین کشور که خود را از مردم مستغنی و به هیچ وجه درکی از پاسخگویی ندارند مواجه نگردد .

مردمداری و پاسخگویی به مطالبات انباشته شده مردم و تحمل اعتراضات مردمی در مجامع عمومی ، کمتر گفتن و بیشتر شنیدن تنها راه ورود به قلوب مردم سختی کشیده ایران اسلامی خواهد بود .

و من الله التوفیق

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

 

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از روابط عمومی حزب همت

محمد رسولی

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع / نویسنده، تحلیلگر و فعال علمی،اجتماعی و سیاسی / برنامه ریز و مشاور صنعتی و زنجیره تامین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *