متن بیانیه درخواست تغییر زمان کنکور ارشد ۹۹ از سازمان سنجش

متن بیانیه درخواست تغییر زمان کنکور ارشد ۹۹ از سازمان سنجش

درخواست تغییر زمان کنکور از سازمان سنجش:

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری همدلی و همت ، کمپینی برای پیگیری تعویق زمان کنکور ارشد ۹۹ تشکیل شده و در حال جمع آوری امضای الکترونیکی می باشد که تا به حال بالای ۷۰۰۰ نفر آن را امضا کردند.

بیانیه جمع چند هزار نفره داوطلبین کنکور ارشد ۹۹:

با سلام

از طرف جمع کثیری از داوطلبان کنکور ارشد سال ۹۹ :

با توجه به تعویق کنکور دکترا و همزمانی تقریبی کنکور ارشد با ماه مبارک رمضان،همچنین شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و وضعیت پر استرس خوابگاه ها و نگرانی دانشجویان در خصوص ترم جاری ، و درگیر شدن شهرها،و افراد مبتلا به ویروس و عدم تمرکز افراد جهت مطالعه برای کنکور ارشد۹۹، خواهشمند است تاریخ برگزاری کنکور ارشد سال ۹۹ به دلایل ذکر شده اعم از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه ها و سیل و زلرله در برخی استان ها ومشکلات به وجود آمده برای خانواده های آسیب دیده و داوطلبان مبتلا به ویروس و جهت تسهیل در برگزاری هرچه بهتر آزمون و رضایت خاطر داوطلبین، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول نمایید.

ضمنا، با توجه به شرایط بسیار حساس و پر استرس داوطلبان در روزهای قبل از آزمون، و شرایط کاملا مبهم روزهای آینده که عمیقا باعث از بین رفتن تمرکز داوطلبان گردیده، خواهشمند است،

سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان تنها مرجع متولی برگزاری کنکور در کشور، نتیجه این درخواست را جهت فراهم نمودن آرامش ذهنی هرچه بیشتر داوطلبین در “اسرع وقت و با قید فوریت” هفته جاری به اطلاع داوطلبین برساند.

گروه تلگرامی نیز برای کمپین ایجاد شده است و افرادی که می خواهند به این کمپین بپیوندند می توانند از طریق لینک اعلامی، موافقت و حمایت خود را اعلام کنند.

https://my.farsnews.ir/c/18892

https://my.farsnews.ir/c/17128

به پایگاه خبری همدلی و همت در تلگرام بپیوندید

محمد رسولی

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع / نویسنده، تحلیلگر و فعال علمی،اجتماعی و سیاسی / برنامه ریز و مشاور صنعتی و زنجیره تامین

اخبار مرتبط

2 نظرات

  • سلام تو رو (خدا) زمان ازمون رو تغییر بدید به بعد ماه مبارک چون واقعا ما کنکوری ها تو.شرایط روحی خوبی نیستیم. با تشکر

  • سلام واقعا با این وضعیت به نظرم حتی خطرناکه برگزاری کنکور. ممنون و خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *