مطالبه بیش از ۵۰۰۰ نفر : تعویق کنکور ارشد۹۹ به علت کرونا

مطالبه بیش از ۵۰۰۰ نفر : تعویق کنکور ارشد۹۹ به علت کرونا

مطالبه بیش از ۵۰۰۰ نفر : تعویق کنکور ارشد۹۹ به علت کرونا

بیش از ۵۰۰۰ داوطلب ارشد۹۹ در مطالبه‌ای در «فارس من» خواستند تا زمان برگزاری کنکور به علت شیوع ویروس کرونا به عقب بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ؛ کرونا همچنان درحال رشد است؛ اما همه راه‌های مقابله با آن هم پیش‌بینی شده. فقط لازم است مردم همراهی کنند.

رعایت نظافت شخصی و شستشوی دست‌ها بزرگ‌ترین دشمن کروناست. اما  لازم است مردم از حضور در تجمعات حذر کنند. در چند روز گذشته وزارت بهداشت با امکان‌سنجی‌های لازم خیلی از مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها و مدارس و… را تعطیل کردند. حتی برخی از آزمون‌های مهم کشوری به همین دلیل تعطیل شد.

حالا  هم مردم نگرانی خود را برای حضور در برخی تجمعات دیگر که امکان شیوع کرونا را بیشتر می‌کند، اعلام کردند. یکی از آنها کنکور ارشد۹۹ است.  مطالبه‌ای که خیلی زود داغ شد و در کمتر از ۲۴ ساعت به بیش از ۵۰۰۰ حمایت رسید.

سردبیر این سوژه برایمان نوشته: «از طرف جمع کثیری از داوطلبان کنکور ارشد سال ۹۹، و با توجه به تعویق کنکور دکترا و همزمانی تقریبی کنکور ارشد با ماه مبارک رمضان، همچنین شیوع ویروس کرونا و وضعیت پر استرس خوابگاه‌ها و تعطیلی آن‌ها، و درگیر شدن شهرها و افراد مبتلا به ویروس و عدم تمرکز افراد جهت مطالعه برای کنکور ارشد۹۹، خواهشمند است تاریخ برگزاری کنکور ارشد سال ۹۹ به دلایل ذکر شده اعم از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها و سیل در برخی استان‌ها و مشکلات به وجود آمده برای خانواده‌های آسیب‌دیده و داوطلبان مبتلا به ویروس و جهت تسهیل در برگزاری هرچه بهتر آزمون و رضایت خاطر داوطلبین، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول نمایید.»

همچنین موافقان این مطالبه داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ از سازمان سنجش خواستند تا هرچه زودتر اعلام کند که با این خواسته ایشان موافقت شده یا نه.

اینکه این مطالبه چقدر به صلاح نظام آموزشی کشور در شرایط فعلی است را کارشناسان باید پاسخ دهند، اما «فارس من» با احترام به خواسته بیش از ۵۰۰۰ نفری از ما و درک شرایط و نگرانی‌های ایشان پیگیر ماجراست

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

3 نظرات

  • بنده نیز موافق این پیشنهاد هستم همچنین اینکه د این شرایط بحرانی دانشجویان تمرکزی بر ازمون نخواهند داشت چه بسا بهتر است این آزمون به تعویق انداخته شود تا اظطراب و استرس ناشی از حوادث اخیر ک همچنان هم وجود دارند بر روند درسی این افراد تاثیر منفی نگذارد. ممنون

  • اصلا شرایط درس خوندن فراهم نیست کنکور ارشد باید عقب بیافته

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و عرض ارادت. انشاالله کنکور ارشد عقب بیوفته چون واقعا شرایط بنده و خیلی از دوستان خوب نیست اما انشاالله که حق کسی ضایع نشه حتی اگر آن تعداد اندک باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *