توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم حاشیه تهران

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم حاشیه تهران

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم حاشیه تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار بسته بهداشتی به خانواده‌های کم‌تر برخوردار شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس از ری، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران پیش از ظهر امروز در رزمایش جهادگران سلامت اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در عرصه های تولید، توزیع، آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در قالب گروه‌های جهادی سلامت کمک های ما به مردم شروع شده است. 

وی افزود: پس از فرمان مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای مسلح، مقرر شد در قالب یک رزمایش سراسری در استان تهران کمک‌ها را با برنامه‌ریزی دقیق تر و با حجم بالاتر و گسترده‌تر انجام دهیم.

فرمانده استان تهران گفت: امروز با رزمایش جهادگران و مدافعان سلامت در سطح استان، نیروهای جهادی افزایش پیدا می‌کند و به صورت محله محور درب منازل حاضر می‌شوند و در کنار بحث اطلاع رسانی، تب سنجی و آموزش، ضد عفونی محلات را ادامه می‌دهند.

حسن زاده تصریح کرد: همچنین در کنار این کارهای جهادی، ۲۵هزار بسته بهداشتی و معیشتی برای ۲۵ هزار خانواده کمتر برخوردار محله های محروم شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌کنیم تا در این شرایط کمکی برای شهروندان زیان دیده باشد. 

وی ادامه داد: به همه مردم توصیه می‌کنیم در کنار همه این ایثارگری‌های پزشکان و کادر درمانی مهمترین کاری که می‌توانند انجام دهند، در خانه ماندن، رعایت نکات بهداشتی و عدم تردد غیرضروری است و اگر لازم شود گروه‌های جهادی سلامت ما که ترکیبی از بسیجیان و نیروهای بهداشت و درمان هستند کمک‌های لازم را به مردم خواهند داشت. 

فرمانده سپاه استان تهران ضمن گرامی داشت یاد و نام همه ایثارگران و جهادگران عرصه سلامت که در چند روز اخیر جانشان را از دست دادند و به شهادت رسیدند، گفت: امیدواریم با این حرکت گسترده پس از فرمان رهبر معظم انقلاب و رزمایش‌های گسترده ای که انجام می شود و با همکاری توسط مردم به زودی از این بحران عبور کنیم و شاهد سلامتی مردم باشیم. 

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

 

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *