۱۰۰۰ ابتلای جدید به کرونا در آمریکا در کمتر از ۱ ساعت

۱۰۰۰ ابتلای جدید به کرونا در آمریکا در کمتر از ۱ ساعت

۱۰۰۰ ابتلای جدید به کرونا در آمریکا در کمتر از ۱ ساعت

مقامات درمانی آمریکا اعلام کردند که در کمتر از یک ساعت آمار مبتلایان به کرونا در این کشور ۱۰۰۰ نفر افزایش یافته تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۳ هزار و ۱۵۹ نفر برسد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ،‌ مقامات درمانی آمریکا اعلام کردند که در کمتر از یک ساعت شمار مبتلایان به کرونا در این کشور ۱۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته تا مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۱۳ هزار و ۱۵۹ نفربرسد. در ۲۴ ساعت گذشته تعداد افرادی که تست کرونای آنها در آمریکا مثبت اعلام شده ۴۴۱۲ نفربوده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر دیگر در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان این ویروس در امریکا به ۱۸۹ نفر برسد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که چند هفته پیش اخبار مربوط به شیوع ویروس «کرونا» را «حقه دموکرات‌ها» توصیف می‌کرد روز پنجشنبه گفت که اوضاع ناشی از این بیماری در آمریکا «بد» است. 

آمارها نشان می‌دهد که قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان از ۱۰ هزار نفر فراتر رفته و تعداد کل مبتلایان نیز به ۲۴۴ هزار ۶۱۵ نفر رسیده است.

کرونای جدید یکی از ۷ نوع ویروس شناخته شده «کرونا» است که باعث ایجاد بیماری در انسان می‌شود. ۴ گونه از این نوع ویروس‌ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می‌کنند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری‌های حاد تنفسی می‌شوند که در مواردی به مرگ منجر می‌شود. 

سازمان جهانی بهداشت بعد از ابتلای بیش از ۱۲۱ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری آن را «همه‌گیر جهانی» اعلام کرد/فارس

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *