بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی

بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی

بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای ورزشی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در ماههای اسفند و فروردین به طور کامل بخشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دویست و سی و نهمین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی‌فر تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیتهای موثر و هماهنگ ادارات کل استانی و ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارتخانه با مجموعه ستادهای مدیریت بحران و وزارت بهداشت گفت : با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و تصویب هیات وزیران، با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای ورزشی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند و فروردین به طول کامل بخشیده شد.

سلطانی‌فر افزود: از بخش خصوصی در ورزش کشور حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی در موضوع اجاره بهای چهار هزار اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا در روزهای آینده دارد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تا امروز (شنبه) حدود ۶ هزار میلیارد تومان به دو بخش ورزش و جوانان کشور خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا وارد شده است/ایسنا

 

 

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *