ولی‌نژاد: برای حفظ جایگاهم خواهم جنگید/ تلاش می کنم جز دو المپیکی تکواندوی بانوان ایران باشم

ولی‌نژاد: برای حفظ جایگاهم خواهم جنگید/ تلاش می کنم جز دو المپیکی تکواندوی بانوان ایران باشم

ولی‌نژاد: برای حفظ جایگاهم خواهم جنگید/ تلاش می کنم جز دو المپیکی تکواندوی بانوان ایران باشم

ملی پوش تکواندو بانوان کشورمان گفت: برای حفظ جایگاهم و رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی همیشه تلاش می‌کنم و در برای حضور در جمع ملی پوشان خواهم جنگید.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت یلدا ولی نژاد در خصوص انجام تمرینات‌ روزهای قرنطینه، اظهار داشت: با وجود بیماری کرونا در خانه مانده‌ام و انفرادی تمرینات بدنسازی و هوازی را دنبال می‌کنم تا آمادگی جسمانی‌ام را در حد ایده آل و مناسب حفظ کنم.

وی با اشاره به اینکه سایر تمرینات را هم به صورت آنلاین با سرمربی تیم ملی بانوان انجام می دهد، اضافه کرد: بیشتر اوقات به صورت آنلاین زیر نظر استاد کمرانی تمرین‌های فنی وتکنیکی را انجام می‌دهم. آمادگی خودم حفظ می‌کنم و هرلحظه آماده مسابقه هستم. بی صبرانه منتظرم تا کرونا از بین برود و دوباره به مسابقات برگردم.

طلایی بازیهای المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان در خصوص اینکه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، کار سختی را پیش‌رو دارد، گفت: هر فردی که به اردوی تیم ملی دعوت می شود، باید برای حضور در ترکیب اصلی آمادگی خودش را حفظ کند تا جایگاهش را از دست ندهد. من هم از این قائده مستثنی نیستم  و برای حفظ جایگاهم و رسیدن به ترکیب اصلی همیشه تلاش می‌کنم و خواهم جنگید. این یک افتخار بزرگ برای من است که در جمع ملی‌پوشان ایران باشم.

ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم در خصوص تعویق بازی های المپیک عنوان کرد: به نظرم تعویق یکساله بازیهای المپیک توکیو برای تکواندو بانوان ایران خیلی خوب شد و بانوان خیلی بهتر می توانند سطح آمادگی خودشان را بالا بیاورند. برهمین اساس  تلاشم دارم جز دو سهمیه تکواندوی بانوان در بازی های المپیک باشم. همچنین در ادامه سعی می کنم با مدال آوری در این بازیهای انگیزه ای به بانوان تکواندو ایران بدهم با کسب خوشرنگترین مدال المپیک مردم کشورم را خوشحال کنم و برای ایران افتخار کسب کنم.

ولی نژاد در خصوص اینکه به غیر از تکواندو، به چه رشته ورزشی دیگر علاقه دارد، بیان کرد: دروازبانی هندبال را خیلی دوست دارم. 

وی در خصوص اینکه چطور وارد تکواندو شده و چه جذابیتی باعث شد در این رشته بماند، گفت: در کوچه محل اقامتمان باشگاه تکواندو بود و از ۹ سالگی بخاطر وجود حرکات رزمی جالب به صورت حرفه ای تکواندو را آغاز کردم و با تشویق و حمایت پدرم ادامه دادم. خانواده هم نقش بسیار زیادی در قهرمانی و مدال آوری هایم داشتند و پدرم تنها کسی است که به من ایمان داشت و همیشه پشت من بود.

ملی پوش تکواندو بانوان خاطرنشان کرد: از آقای پولادگر رییس، خانم سروی نایب رییس فدراسیون که تمام قد از بانوان حمایت می کنند خیلی تشکرمی کنم. سالن تمرین، سالن بدنسازی و خوابگاه را در اختیار ما می‌گذارند تا در آرامش تمرینات را انجام دهیم. سپاسگزار استاد کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان، استاد صفرپور و استاد فولادی مربیان تیم ملی هستم. این عزیزان تلاش زیادی دارند تا ملی پوشان بتوانند بهترین نتایج را بدست بیاورند. همچنین از تمام مربیان و کسانی که برای من زحمت کشیدند تا در تکواندو به موفقیت برسم، نیز تشکر می کنم/فارس.

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *