دوگانه قالیباف، نیکزاد

دوگانه قالیباف، نیکزاد

دوگانه قالیباف، نیکزاد

” دوگانه قالیباف، نیکزاد “

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از روابط عمومی حزب همت ، سید احمد نبوی دبیرکل این حزب در تحلیلی به اوضاع مجلس یازدهم شورای اسلامی و انتخابات هیئت ریسه پرداخت که متن آن در زیر آمده است:

قطار مجلس یازدهم آماده حرکت است و لکوموتیوران آن در حال نهائی شدن است، این قطار در ۴۰ سال گذشته کمتر اتفاق افتاده بود که نزدیک به ۸۰ در صد از مسافرانش تغییر کند و امروز یکی از این مسافران جدید اقای قالیباف است که در هوا و دریا و زمین همه کاره بوده است و تنها ریاست مجلس را در کارنامه خود نداشته‌ است.

کسی که مردم چندین بار به او نهِ بزرگ گفته بودند و پاستور را برایش غیر ممکن کرده بودند با عدم شرکت خود در انتخابات تهران در مجلس یازدهم از او برنده‌ای بزرگ ساختند شخصی که به کمتر از فرماندهی مجلس نمی اندیشید.

جلسه اخیر هم اندیشی جهت انتخاب ریاست مجلس با حضور آقایان میرسلیم، حاجی بابائی، نیکزاد، سید شمس الدین حسینی بدون حضور آقای قالیباف برگزار گردید و امروز کاملا روشن است که جریان مقابل آقا ی قالیباف، آقای نیکزاد را کاندیدای جدی در مقابل ایشان برای ریاست مجلس می داند.

فراکسیون های تاثیر گذار همچون مستقلین انقلابی ولایت مدار با حدود ۴۲ عضو که بزودی جلسه خود را برگزار خواهند نمود نقطه عطف تغییرات ۱۲ نفره هیات رئیسه مجلس یازدهم خواهند بود؛ چراکه ائتلاف با هر جریانی از اصولگرایان(قالیباف یا نیکزاد) می توانند وزنه را بنفع یکی از این دو جریان تغییر دهند.

افراد سرشناسی با سابقه نمایندگی قبلی در این فراکسیون وجود دارند که اگر تمایل به هریک از دونفر آقایان نشان دهند، تسهیل کننده ریاست مجلس یازدهم آنان خواهند بود و البته در این میان سهم مستقلین در هیات رئیسه و کمیسیون ها کاملا قابل درک خواهد بود.

حزب همت که در این مسیر کار بسیار دشواری را انجام داد و نماد مستقلین در شهرها شده بود امروز بدون هیچ چشم داشتی خود را مکلف می داند تا مشاوره ای دقیق و از میان مردم را به نمایندگان عضو فراکسیون مستقلین انقلابی ولایتمدار بدهد تا تصمیمات و خروجی این فراکسیون بتواند اثرات خود را بر زندگی مردم نشان دهد.

عملکرد مجلس یازدهم می‌تواند راه ایجاد امیدواری در مردم باشد و نمایندگانی که در شهرهای خود با صفت اصولگرا، مستقل و اصلاح طلب رای آورده‌‌اند باید در یک اتحاد بی نظیر این راه را تسهیل نمایند تا مردم از انتخاب خود برای ادوار بعد پشتیبانی نمایند.

فراکسیون مستقلین با داشتن شخصیت‌های برجسته، شجاع، مستقل و ولایی و ارزش مدار این امکان را دارد که بتواند با حضور در هیات رئیسه مجلس و هیات رئیسه کمیسیون ها نقش بی بدیل خود را در مجلس یازدهم به خوبی انجام دهد.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

 

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *