محدودیت های‌ یک هفته‌ای در تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال می‌شود

محدودیت های‌ یک هفته‌ای در تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال می‌شود

به‌دنبال تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تهران، محدودیتی یک‌هفته‌ای در نقاط پرخطر اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، از اعمال محدودیت های حداقلی به‌مدت یک هفته در استان تهران خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی گفت باشگاه‌های ورزشی بدن‌سازی و پربرخورد، شهربازی، استخرهای سرپوشیده و فعالیت‌های آبی و مراسم‌های عمومی مانند ترحیم و عروسی و همایش‌ها در استان تهران یک هفته تعطیل است.

تصمیمات جدید اعلامی با تأیید در کمیته‌ی انتظامی و اجتماعی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است. استاندار تهران تأکید کرد ستاد مقابله با کرونا در استان تهران به‌طور جدی بر اجرای مصوبات نظارت و با متخلفان برخورد خواهد کرد. با شروع موج دوم شیوع کرونا در ایران، وضعیت چند استان به حالت قرمز درآمده است و تهران نیز ظاهرا اکنون به جمع خوزستان، خراسان‌جنوبی، مازندران و آذربایجان غربی پیوسته است.

همچنین لازم به ذکر است سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرده بود با شناسایی ۲ هزار و ۳۴۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور در یک شبانه‌روز گذشته، تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر از جمعیت کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. در این مدت، ۲۰۳ نفر نیز براثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند که آمار جان‌باختگان را به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر می‌رساند.

 

کانال تلگرام: https://t.me/hmtn_ir

محمد رسولی

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع / نویسنده، تحلیلگر و فعال علمی،اجتماعی و سیاسی / برنامه ریز و مشاور صنعتی و زنجیره تامین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *