دورکاری بزرگترین غول فناوری جهان تا سال آینده

گوگل در میان افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس در سراسر جهان، دورکاری را برای کارمندان خود تمدید کرده است.

دورکاری بزرگترین غول فناوری جهان تا سال آینده

دورکاری بزرگترین غول فناوری جهان تا سال آینده

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا، تصمیم‌گیری بر ادامه دورکاری ، ۲۰۰ هزار کارمند گوگل از جمله پیمانکاران و کارگران تمام‌وقت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.گوگل در میان افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس در سراسر جهان، دورکاری را برای کارمندان خود تمدید کرده است. این باعث می‌شود غول اینترنت جهان، اولین شرکت آمریکایی باشد که چنین تصمیمی گرفته است.

این حرکت بر ۲۰۰ هزار کارمند گوگل ازجمله پیمانکاران و کارکنان تمام‌ وقت در گروه آلفابت تاثیر دارد و پیش‌ازاین نیز این موتور بزرگ جستجو اعلام کرد: گزینه کار از خانه را تا ژانویه ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد.

 

ساندرا پیچای، مدیرعامل آلفابت، در نامه‌ای خطاب به کارمندان گفت: “با این روش شما توانایی پیشبرد اهداف خود و کارهای داوطلبانه جهانی با گزینه کار از خانه را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ برای نقش‌هایی که نیازی به حضور در دفتر نیست، خواهید داشت و امیدوارم این امر انعطاف‌پذیری لازم برای تعادل کار را با مراقبت از خود و عزیزانتان طی ۱۲ ماه آینده ایجاد کند.”

ساندرا پیچای، مدیرعامل آلفابت

 

وال‌استریت ژورنال گزارش کرد، ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، پس از بحث و گفت و گو میان Google Lead  و گروه داخلی این شرکت این تصمیم را اتخاذ کرده است.

ایالات‌متحده، وطن اصلی گوگل، از بیماری همه‌گیر کرونا بیشترین آسیب را دیده است. بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز، این کشور تا دوشنبه بیش از ۴٫۲ میلیون مورد ابتلا و ۱۴۶ هزار و ۹۰۰ کشته گزارش کرده است.

محمد رسولی

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع / نویسنده، تحلیلگر و فعال علمی،اجتماعی و سیاسی / برنامه ریز و مشاور صنعتی و زنجیره تامین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *