پایان رقابت ۸۹ هزار داوطلب ارشد در آخرین روز برگزاری کنکور/ ۸۲ درصد کارت ورود به جلسه دریافت کردند

پایان رقابت ۸۹ هزار داوطلب ارشد در آخرین روز برگزاری کنکور/ ۸۲ درصد کارت ورود به جلسه دریافت کردند

پایان رقابت ۸۹ هزار داوطلب ارشد در آخرین روز برگزاری کنکور/ ۸۲ درصد کارت ورود به جلسه دریافت کردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آخرین روز کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: امسال ۸۲ درصد داوطلبان ارشد کارت ورود به جلسه دریافت کردند، همچنین امروز نیز مانند ۲ روز گذشته پیامکی به منظور نظرسنجی از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان ارسال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  درباره روند برگزاری آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، گفت: این آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح امروز در ۸۰ شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار شد و خوشبختانه تاکنون گزارشی از تخلف در آزمون ارائه نشده است.

وی افزود: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۶۴۷ هزار و ۵۵۴ داوطلب شرکت کردند که تعداد ۳۸ هزار و ۹۸۵ نفر افزایش داشته است  و ۵۰ درصد از داوطلبان زن و ۵۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: امسال ۸۲ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دریافت کردند، اما سال گذشته حدود ۸۵ درصد از داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده بودند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ طی سه روز متوالی یعنی از پنج شنبه۱۶ مرداد تا شنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار شد، گفت:  صبح امروز ۱۸ مرداد ماه نیز تعداد ۸۹ هزار و ۴۹۹ داوطلب برای رقابت در ۶۴ رشته امتحانی در جلسه آزمون شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در روز پایانی کنکور ۱۸ بیمار کرونایی در سراسر کشور آزمون دادند که ۶ نفر در شهر تهران بودند.

زرین آمیزی همچنین با تاکید بر این که تمامی پروتکل‌های بهداشتی آزمون ۰کارشناسی ارشد امروز اجرا شد، گفت: آزمون امروز سر موعد مقرر بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه‌ها برگزار شد و بعد از برگزاری آزمون با ارسال پیامکی به داوطلبان در خصوص نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظرسنجی انجام خواهد شد.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *