ماموریت قالیباف به ۳ کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی

ماموریت قالیباف به ۳ کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی

ماموریت قالیباف به ۳ کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی

رئیس مجلس شورای اسلامی از سه کمیسیون تخصصی مجلس (اقتصادی، برنامه و بودجه و انرژی) خواست به صورت جداگانه و یا به صورت مشترک به فروش اوراق سلف نفتی رسیدگی و آن را نهایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۲۶ مردادماه) پس از آغاز جلسه علنی مجلس درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی درباره فروش اوراق سلف نفتی که در شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شده است بحث و گفت‌وگو شد.

وی افزود: چون این موضوع ( فروش اوراق سلف نفتی) در دستور شورای کار هماهنگی اقتصادی بود، لازم بود که نمایندگان مجلس نیز برای این موضوع مهم بحث و بررسی‌هایی صورت بدهند بنابراین دو ساعت در دستورکار جلسه غیرعلنی بود تا رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه گزارشی را به نمایندگان ارائه کردند و نمایندگان نیز نظرات خود را بیان کردند و ان شاءالله این جمع‌بندی‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی شورای عالی اقتصادی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: در نهایت جمع‌بندی این شد که کمسیون انرژی و کمیسیون برنامه و بودجه  کمیسیون اقتصادی به صورت جداگانه و اگر ضرورت داشت مشترک به این موضوع رسیدگی و آن را نهایی کند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه آخر هفته کنکور سراسری را داریم نمایندگان مجلس در دو کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش، و همچنین در حوزه های انتخابیه خود، نظارت دقیقی را با همکاری معاونت وزارت مجلس برای پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *