پایان مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی سال ۹۸

پایان مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی سال ۹۸

پایان مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی سال ۹۸

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل سال ۹۸ درمقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی که در کنکورسراسری امسال شرکت کرده اند، می بایست حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ برگزاری کنکوردانشگاه ها وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت سردار تقی مهری اظهارکرد: مشمولان فارغ التحصیل سال ۹۸ در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی شرکت کننده در کنکور سراسری که از سازمان وظیفه عمومی مهلت معرفی دریافت کرده اند، برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح می بایست ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه ها نسبت به معرفی و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: این دسته از مشمولان می بایست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) نسبت به ثبت درخواست  و دریافت برگ آماده به خدمت اقدام کنند.

مهری اضافه کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت می بایست در تاریخ های تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و از معافیت تحصیلی برخوردار می شوند، مشمولانی که نسبت به معرفی خود در موعدهای مقرر اقدام نکنند مشمول غایب محسوب می شوند و مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانه khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *