«زیباترین قصه‌های مثنوی» در لیست پرفروش‌های انتشارات کتابخانه ملی

«زیباترین قصه‌های مثنوی» در لیست پرفروش‌های انتشارات کتابخانه ملی

کتاب «زیباترین قصه‌های مثنوی» در دو جلد حاوی حکایات و پند‌های اخلاقی مثنوی معنوی جزو کتاب‌های پرفروش در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «زیباترین قصه‌های مثنوی» در دو جلد حاوی حکایات و پند‌های اخلاقی مثنوی معنوی است که توسط ناصر مهدوی نوشته شده و جزو کتاب‌های پرفروش در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

 در جلد نخست از این مجموعه زیباترین ابیات از قصه‌های مثنوی به رشته تحریر در آمده و جلد دوم از این کتاب شامل داستان، پند‌های اخلاقی و بیان برخی نکات در جهت بیدارسازی وجدان انسان آمده است.

ناصر مهدوی مولف کتاب «زیباترین قصه‌های مثنوی» در مقدمه جلد اول عنوان کرده که نگارش این اثر را در سالروز میلاد پیامبر آغاز کرده است و درباره ماهیت جلد نخست این کتاب چنین آورده است: این کتاب سرشار از موسیقی و سماعی است که لطیف‌ترین پند‌های اخلاقی را به دل می‌نشاند و تازیانه بیدارسازی است که راه‌های ناصوابی را که به هیچ منزل و مقصدی نمی‌رسند در برابر دیدگان آدمیان آشکار می‌کند.

جلد اول کتاب «زیباترین قصه‌های مثنوی» به موضوع نو شدن دل پرداخته است و در تلاش است تا مخاطب با تجربه صمیمیت با عالم و آدمیان و کاستن از عصبانیت و خشونت و تمرین‌های مؤثر معنوی در مسیر تلطیف دل و روشنی درون به مثنوی روی آورده و از حکمت و معرفت آن بهره جوید.

جلد دوم این کتاب نیز ادامه بحث درباره زیباترین قصه‌های دفتر اول مثنوی است. این کتاب شامل دو بخش اصلی نوشته شده است که بخش نخست ادامه بحث درباره زیباترین قصه‌های دفتر اول مثنوی است و در بخش دوم زیباترین قصه‌های دفتر دوم مثنوی نوشته شده که با قصه «آزمودن شاه، غلامان خویش را» به پایان رسیده است.

این دو کتاب از جمله کتاب‌های پرفروش انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هستند و علا‌قمندان برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به صورت غیر حضوری به فروشگاه آنلاین انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مراجعه کنند.

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *