لمپارد: عملکرد بازیکنانم عالی بود

لمپارد: عملکرد بازیکنانم عالی بود

لمپارد: عملکرد بازیکنانم عالی بود

 سرمربی تیم فوتبال چلسی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل رن فرانسه، گفت: «از این نمایش لذت بردم و باید در سایر دیدارها نیز همینگونه باشیم».

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایرنا، «فرانک لمپارد» در خصوص برتری سه بر صفر تیمش مقابل رن از فرانسه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که بامداد امروز (پنجشنبه) به دست آمد، اظهار داشت: «این بازی لذت‌بخش نشانی از تلاش ما در هفته‌های اخیر بود که توانستیم معایب تیم را برطرف کنیم».

وی افزود: «در تمامی نقاط زمین عملکرد خوبی داشیم و باید همین روند را در ادامه مسابقات ادامه دهیم».

سرمربی چلسی در خصوص عملکرد مثبت «تامی آبراهام» مهاجم جوان تیمش، گفت:«او می‌تواند در چند پست بازی کند که این مساله مثبتی است. از او راضی هستم چراکه توانست گلزنی کند و هر وقت آماده باشد برای چلسی مهره ارزشمندی است».

وی در مورد هماهنگ شدن «تیمو ورنر» آلمانی با سایر نفرات چلسی، توضیح داد: «در ابتدای فصل او زود به جمع ما ملحق شد و به‌همراه «حکیم زیاش» با نفرات هماهنگ شد. ورنر بازیکن بسیار پرتلاشی است و از داشتن چنین مهاجمی خوشحال هستم».

سرمربی چلسی در خصوص ابتلای «کای هاورتز» دیگر بازیکن آلمانی تیمش به کرونا، توضیح داد: «در آزمایشی که از سوی یوفا گرفته شد، تست او مثبت بود. هاورتز علائم خاصی ندارد و حالش خوب است. خوشبختانه تست سایر بازیکنان نفی بود و منتظر می‌مانیم تا هاورتز هرچه سریعتر به تیم بازگردد».

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *