منصوریان: می‌توانستیم نساجی را ببریم

منصوریان: می‌توانستیم نساجی را ببریم

منصوریان: می‌توانستیم نساجی را ببریم

سرمربی تیم تراکتور درباره تساوی تیمش برابر نساجی مازندران گفت: در اواخر بازی می‌توانستیم برنده شویم.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی، اظهار داشت: «به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. ما در هر دو نیمه در روند تاکتیکی خوب کار کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در اواخر بازی می‌توانستیم حتی برنده شویم».

وی افزود: «تاکتیک تیم ما همانند هفته گذشته بر تیم حریف غالب بود اما در تمام کردن توپ‌ها دچار مشکل هستیم. موقعیت سوزی برای تراکتور جالب نیست، چون ما مدعی قهرمانی هستیم. در کل از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام اما از مصدومیت خانزاده ناراحتم. در کل، تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرد».

سرمربی تیم تراکتور به انتقاد از حضور تماشاگران در ورزشگاه و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پرداخت و عنوان کرد: «با توجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی، باید در محدوده استادیوم حدود ۵۰ نفر حضور داشته باشند اما متاسفانه امروز پروتکلی رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمدند. ما امروز مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم و از روی سکوها به ما توهین می‌شد».

منصوریان درمورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: «من دوستان خوبی در نساجی دارم و کمترین حق فوتبال مازندران است که یک چمن طبیعی داشته باشد. بابت تغیرات رختکن‌ها به شما تبریک می‌گویم که خیلی استاندارد است. می‌شود این چمن را هم به چمن طبیعی تبدیل کرد. در هر صورت من از امکانات ورزشگاه شهید وطنی فوق‌العاده راضی‌ام.»

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *