توییتر: بایدن در ۲۰ ژانویه حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا را دریافت می‌کند

توییتر: بایدن در ۲۰ ژانویه حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا را دریافت می‌کند

توییتر: بایدن در ۲۰ ژانویه حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا را دریافت می‌کند

توییتر اعلام کرد، حتی اگر دونالد ترامپ تا پیش از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را نپذیرد، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به محض برگزاری مراسم تحلیفش در کاخ سفید حساب کاربری مخصوص رئیس جمهور آمریکا (@POTUS) را دریافت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، به نقل از پایگاه خبری هیل، یکی از سخنگویان کمپانی توییتر تایید کرد، این غول تکنولوژی آماده می‌شود تا در تاریخ بیستم ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از انتقال حساب‌های سازمانی کاخ سفید در توییتر که شامل (whitehouse)، (@VP)، (@FLOTUS) و تعدادی دیگر از حساب‌های رسمی است، حمایت کند.

این روند با رای‌زنی با دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا انجام می‌شود.

توییتر همچنین تایید کرد که کارمندان این کمپانی در ماه‌های آتی با نمایندگان تیم انتقال جو بایدن، رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس، معاونش ملاقات خواهند کرد تا چگونگی برنامه دولت جدید آمریکا برای استفاده از حساب‌های مربوط به دولتش را بررسی کنند.

حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا در توییتر بیش از ۳۲ میلیون دنبال‌کننده دارد و برای بایدن راه دیگری را برای ارتباط برقرار کردن با مردم در حالی که در کاخ سفید است، فراهم خواهد کرد. توییت‌های کنونی پست شده توسط این حساب در دوران دولت ترامپ بایگانی خواهند شد و توییت‌های این حساب کاربری صفر خواهند شد.

ترامپ تاکنون از قبول شکست در برابر جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر امتناع کرده اگرچه بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال توسط برخی رسانه‌ها به عنوان پیروز این رقابت‌ها اعلام شده و علی‌رغم این تنش‌ها تا دو ماه دیگر حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا را دریافت خواهد کرد.

ترامپ تاکنون به شدت به حساب کاربری شخصی خود در توییتر که نزدیک به ۸۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، تکیه کرده است. فعالیت توییتری ترامپ پس از انتخابات ریاست جمهوری به شدت تحت نظر قرار گرفته چرا که وی از این پلتفورم برای انتشار اطلاعات غلط و گمراه‌کننده درباره تقلب در انتخابات استفاده می‌کند.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *