لیدز و آرسنال به تساوی رضایت دادند

لیدز و آرسنال به تساوی رضایت دادند

لیدز و آرسنال به تساوی رضایت دادند

تیم فوتبال آرسنال که از دقیقه ۵۱ با اخراج «په‌په» ۱۰ نفره شد در دیدار خارج از خانه مقابل لیدز به تساوی صفر بر صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، این دیدار یکشنبه شب از هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس به میزبانی لیدز برگزار شد و در نهایت گلی در برنداشت.

بازی در حالی آغاز شد که لیدز در دو دیدار گذشته خود شکست خورده بود تا از روزهای خوب ابتدای فصل فاصله بگیرد. آرسنال هم در ۶ بازی اخیرش تنها دو گل و آنهم از روی نقطه پنالتی به دست آورده و نتایج خوبی کسب نمی‌کند.

در نیمه نخست شرایط برابر بود و هیچکدام از تیم‌ها برای رسیدن به گل تلاش چندانی از خود نشان ندادند.

در دقیقه ۵۱ «نیکولاس په‌په» بازیکن آرسنال با سر به صورت مدافع میزبان ضربه زد که داور با استفاده از سیستم VAR، این مهاجم را از زمین اخراج کرد.

همین امر سبب شد تا تیم تحت هدایت «مارچلو بیلسا» از این شرایط استفاده کرده و برای رسیدن به گل، حملات خود را آغاز کند.بازیکنان لیدز چند فرصت خوب به دست آوردند که دو مرتبه «لنو» دروازه‌بان آرسنال و سپس در سه مرحله تیرک دروازه مانع از گلزنی میزبان شدند.

در دقیقه ۸۳ و در ضد حمله‌ای سریع تیم آرسنال در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه «ساکا» را «ملیر» دروازه‌بان لیدز به خوبی مهار کرد.

در نهایت این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسیده تا آرسنال با خوش اقبالی به یک امتیاز برسد. هرچند تیم تحت هدایت «مایکل آرتتا» بازهم در گلزنی ناکام بود.

آرسنال با این تساوی و ۱۳ امتیاز در رتبه دور از انتظار یازدهم قرار گرفت و لیدز هم ۱۱ امتیازی شد.

منبع: ایرنا

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *