دکتر دهقان : دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد

دکتر دهقان : دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد 

دکتر دهقان : دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد

دکتر دهقان : دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد

سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین حزب همدلی مردم تحول خواه همت عنوان نمود: دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد
سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبری در دیدار با دبیرکل و مسئولین استانی حزب همدلی مردم تحول خواه( همت) با اشاره به این موضوع که نگاه دولت آتی باید نگاهی با رویکرد اجتماعی باشد و مسائل سیاسی را نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی در اولویت قرار ندهد ابراز داشت:
نباید اجازه دهیم ارزش ها فدای ناکارآمدی ها در حوزه اقتصادی گردند.
ایشان با اشاره به این موضوع که دولت آتی باید استقرار عدالت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد بر حل مشکلات معیشتی مردم تاکید نموده ادامه دادند:
مهمترین راهکار برای حل مشکلات مردم حل مشکل اشتغال و بیکاری است، در این راستا با تقویت تولید می توان ایجاد ثروت و سرمایه نمود و تولید ثروت می تواند پتانسیل های لازم را برای اشتغال‌زایی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فراهم سازد.
دکتر دهقان با بیان این مطلب که متاسفانه در شرایط کنونی اکثر قوانین ما، عوض حمایت از تولید، ضد تولید ملی است و سوداگری و سفته بازی ضربه مهلکی را به بدنه تولید وارد آورده است، با اشاره به روند اشتغال در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه ابراز داشت:
در این کشورها با سیاست‌های درست حوزه تولید شکل واقعی به خود گرفته است و تولید در پی خود نیز اشتغال به وجود خواهد آورد. چرا که بحث خدمات‌دهی، فروش و بازاریابی تولیدات نیز باعث اشتغال‌زایی در سطح کلان می گردد. هیچ کشوری پیشرفت نخواهد شد مگر اینکه مولد باشد و کشوری که مولد باشد قطعاً می‌تواند بازارهای مناسبی برای خود و صادرات ایجاد نماید.
دکتر دهقان افزود:
رهبر معظم انقلاب چندین سال است که تاکید فراوانی بر تولید داخلی دارند اما ما هنوز نتوانسته‌ایم بار سنگین نظام اداری را از دوش مردم برداریم و بتوانیم در عرصه تولید بهبودی خاصی در فضای کسب و کار ایجاد نماییم.
ما باید در حل مشکلات نظام بانکی، حل مشکلات مالیاتی موجود و ساماندهی بورس و بهبود فضای کسب و کار گام‌های اساسی برداریم تا بتوانیم از حوزه تولید به معنای واقعی حمایت کنیم.
مشاور مقام معظم رهبری در ادامه افزودند:
نظام مالیاتی کشور نیاز به بازنگری اساسی دارد و اکنون این فقرا هستند که مالیات پرداخت می کنند.
دولت باید با تمام توان از حوزه تولید حمایت کند و این محقق نمی گردد مگر با اصلاح قوانین لازمه.
در این دیدار که با حضور مهندس سید احمد نبوی دبیر کل و مسئولین استانهای حزب همت جهت ارائه گزارش فعالیت این حزب در سراسر کشور و بررسی مشکلات موجود کشور و ارائه پیشنهادات لازمه از سوی مسئولین استانی حزب همت به سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبری برگزار گردید، ضمن تشریح توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حزب همت و بررسی زیرساخت‌های این حزب، مشکلات مختلف کشور از دیدگاه دبیرکل و مسئولین استانی حزب همت به سمع و نظر ایشان رسید.
خاطرنشان می گردد حزب همت پس از اخذ مجوز فعالیت کشوری خود از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور از سال گذشته فعالیت خود را در اکثر استان های کشور آغاز نموده و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با ایجاد جریانی تحول خواهانه، مورد اقبال عموم جامعه قرار گرفته و فعالیت گسترده‌ای داشته و با ایجاد سازمان‌ها و کمیته‌های تخصصی سعی آن را دارد تا بتواند با رصد عملکرد دولتمردان و مسئولین و بررسی مشکلات موجود در اقصا نقاط کشور، با ارائه برنامه‌های لازمه راه را برای حل مشکلات تسهیل نماید.

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *