برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران ۶ روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال!

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران 6 روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال!

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران ۶ روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال!

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران ۶ روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال!

تسنی: انتخابات هیئت فوتبال استان تهران با هماهنگی میان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این استان ۴ اسفندماه با ۱۵ کاندیدا برگزار می‌شود.

انتخابات پر ماجرای هیئت فوتبال استان تهران سرانجام در تاریخ ۴ اسفندماه برگزار خواهد شد. انتخاباتی که قرار بود از شهریورماه ۹۸ برگزار شود و به دلیل اختلاف نظرها بین هیئت فوتبال استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین فدراسیون فوتبال بارها به تعویق افتاد تا دوره چهار ساله حضور حبیب‌الله شیرازی در پست ریاست این هیئت یک سال و نیم افزایش پیدا کند.

عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران و دبیر برگزاری انتخابات پیش‌روی این هیئت گفت: پس از آمدن پاسخ استعلام‌ها و تأیید صلاحیت کاندیداها، آقای پریچهره، مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران ۲۰ بهمن‌ماه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و دو تاریخ ۲ و ۴ اسفندماه برای برگزاری انتخابات پیشنهاد شد. با توجه به اینکه پروسه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران طولانی شده بود و همه منتظر برگزاری انتخابات بودند، تاریخ ۴ اسنفدماه به موافقت سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال رسید تا در این تاریخ انتخابات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام نفراتی که برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران کاندیدا شده بودند، به تأیید رسیده‌اند و انتخابات روز ۴ اسفندماه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار خواهد شد.

این در حالی است که انتخابات فدراسیون فوتبال هم قرار است ۶ روز بعد از انتخابات هیئت تهران ۱۰ اسفند برگزار شود.

فاطمه خزایی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *