محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهیم

محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهیم

محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خانه‌داری در دولت ما شغل محسوب می‌شود، گفت: به زنان خانه دار حقوق می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، محسن رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه‌های ملت ایران برای بانوان برنامه خواهیم داشت، اظهار کرد: حتما در هیات دولت بانوان حضور خواهند داشت و حداقل دو تن از اعضای هیات دولت من از بانوان خواهند بود. نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در کسب و کارهای کشور، تجارت و در کسب و کارهای خانگی، به بانوان امکانات لازم را می‌دهیم تا توان تولید و کسب درآمد داشته باشند. بار معیشت خانه را کاهش داده و رفاه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد، تصریح کرد: دو وظیفه را برعهده زنان خواهیم گذاشت؛ یکی تربیت فرزند است که مهمترین سرمایه آینده ایران هستند و دیگری مساله بهداشت و سلامت است تا خانواده‌هایی با بنیاد سلامت و بهداشت داشته باشیم که در اثر یک ویروس عالمگیر کرونا اینطور نباشد که همه دست و پای خود را گم کنند و موضوعی که می‌توان در خانه آن را حل کرد تبدیل به یک مشکل در سطح کشور شده و بخش‌های مختلف کشور را درگیر کند.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *