مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده ۴۵۰ هزار تومانی قطعی است

مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده 450 هزار تومانی قطعی است

مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده ۴۵۰ هزار تومانی قطعی است

مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده ۴۵۰ هزار تومانی قطعی است

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان گفت: وعده انتصاب یک وزیر از هرمزگان و یارانه ۴۵۰ هزار تومانی قطعی و حتمی است و ایشان قول حتمی آن را داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مریدی عصر امروز با حضور در برنامه دعوت که به همت انجمن صنفی رسانه‌های هرمزگان و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما سربازیم و وظیفه سرباز هم حفاظت و حراست از مرزها و مردم است و آقای رضایی سرباز است و در زمان جنگ نیز مشغول وظیفه خود بود که به کشورمان حمله شد.

وی افزود:  آقا محسن از حضرت امام خمینی خواستند که مسؤولیت جنگ را بر عهده بگیرند و امام مسؤولیت جنگ را بر دوش آقا محسن قرار داد و آقای رضایی توانست با ایجاد وحدتی فراگیر در میان سپاه و ارتش، دفاع از خاک کشورمان را آغاز کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ما در جنگ با مدیریت و تدبیر آقای رضایی و اعتقاد ایشان به نیروهای جوان امثال حاج قاسم‌ها و شهید باکری‌ها و شهید همت‌ها به موفقیت رسیدیم.

مریدی زاده در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: آقا محسن در دوران سازندگی نیز توان سپاه را به سمت سازندگی کشور سوق داد و بسیاری از سدها و پل‌های عظیم در کشور توسط واحدهای سازندگی سپاه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تحصیلات ایشان در حوزه اقتصاد در دانشگاه تهران از لیسانس تا دکترا و سپس حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۰ گوشه‌ای از تلاش‌های ایشان برای خدمت به کشور و رفع مشکلات اقتصادی است.

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما در جنگ نیز هرگز جناح‌ بندی نداشتیم و دوری ایشان از وابستگی‌های حزبی و اعتقاد ایشان به تبعیت از رهبری نشان از نگاه جامع ایشان به تمامی ظرفیت‌های انسانی کشور است. شیعه و سنی و خانم و آقا از نگاه ایشان در بکارگیری نیروها در عرصه‌ سیاسی و مدیریتی یکی است.

مریدی زاده در توضیح طرح معیشیت ایرانیان در سه حوزه یارانه، خانه‌داری زنان و تأمین مسکن که در دستور کار آقای رضایی است نیز گفت: محل منابع مورد نیاز برای تحقق این طرح نیز از محل یارانه‌های پنهانی است که اکنون واقعا معلوم نیست کجا می‌رود و چه کسانی و به چه میزانی از آن بهره می‌برند.

وی تأکید کرد: از یک ماه بعد از تحویل دولت، ماهانه ۴۵۰ هزار تومان یارانه به حساب ۴۰ میلیون نفر از ایرانیان پرداخت می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اشتغال بانوان خانه‌دار نیز بخش مهمی از برنامه‌های آقای رضایی است. تربیت فرزندان و اداره خانه یک شغل به حساب می‌آید و بانوان خانه‌داری که دو و بیشتر فرزند داشته باشند، حقوق و بیمه برای آنان در نظر گرفته خواهد شد و خانم‌ها بعد از ۲۵ سال بازنشسته و مستمری نیز دریافت می‌کنند.

مریدی‌زاده ادامه داد: ایجاد مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های آقای رضایی است. رونق دادن به مشاغل خانگی بخصوص برای بانوان و کمک بانوان به اقتصاد خانوار نیز از جمله دیگر برنامه‌های است که بر روی آن تأکید دارند تا بانوان با گرفتن مواد اولیه و تهیه کالا و خرید آن از بانوان، هم اقتصاد کشور رونق می‌گیرد و هم سهم بانوان در اقتصاد خانوار نیز تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: وعده‌های آقای رضایی در انتخابات نیز قطعا عملی خواهد شد و ایشان تأکید دارند که تمامی وعده‌های انتخاباتی را عملیاتی خواهند کرد.

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان افزود: محسن رضایی اقتصاد دان است و ظرفیت‌های هرمزگان بخصوص دریا، کشتی‌سازی، سواحل، بنادر، پرورش ماهی و میگو در قفس و … را به خوبی می‌شناسد و برای هر کدام از این بخش‌ها، برنامه‌های رونق آفرین تدارک دیده است. آقای رضایی قول داده که ۱۰ نفر از هرمزگان در کلان دولت حضور داشته باشند و ۱ نفر حتما وزیر خواهد شد. از میان بانوانی که معرفی خواهیم کرد در دولت آقای رضایی خواهند بود. شیعه و اهل سنت بر پایه توانمندی‌های خود در دولت آقای رضایی نقش خواهند داشت.

مریدی زاده تصریح کرد: پیشینه آقای رضایی نشانه آن است که اهل حرف نیست و وقتی حرفی می‌زند، عمل می‌کند و وعده‌های توخالی و پوچ نمی‌دهد و در این ۴۰ سالی که با ایشان آشنا هستم و دو دوره است که ریاست ستاد ایشان را در هرمزگان بر عهده دارم به شما می‌گویم که به هر وعده‌ای که بدهد، عمل می‌کند.

این فعال سیاسی هرمزگان در پایان گفت: بی شک مردم هرمزگان بدلیل خونگرمی و وفاداری خود در انتخابات نیز حضور خواهند داشت و یکی از پررنگ‌ترین حضورها را در روزهای خاص سیاسی نظیر ۲۲ بهمن و قدس و تشییع پیکر شهدا داریم و در این دوره نیز مشارکت خوبی از مردم استان را شاهد خواهیم بود.

الهه ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *