استانداران پیشنهادی استان مرکزی چه کسانی هستند؟

استانداران پیشنهادی استان مرکزی چه کسانی هستند؟

استانداران پیشنهادی استان مرکزی چه کسانی هستند؟

استانداران پیشنهادی استان مرکزی چه کسانی هستند؟

پس از اینکه وزرای دولت سیزدهم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را دریافت نمودند، مهمترین خبری که نقل محافل سیاسی است خبر استانداران پشنهادی هر استان است.

 استان مرکزی هم بدلیل اهمیت آن همیشه دسمایه اینطور شایعات و سخنان و شنیده هایی بوده است. بخشی از این افراد با فنون رسانه ای خود را نقل محافل می کنند و برخی شنیده ها هم از لابی های سیاسی پشت پرده به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت در استان مرکزی ، در هفته گذشته لیستی از استانداران پیشنهادی هر استان در شبکه های مجازی منتشر شده بود که رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در این خصوص گفت: “لیست های منتشر شده از گزینه های استانداری پایه و اساسی نداشته و خیال پردازی برخی افراد است که کاملا تکذیب می شود. البته تا کنون اسامی تعداد زیادی از نفرات برای این منظور مطرح شده است ولی بنظر می رسد جمع بندی نهایی در هفته آینده انجام و گزینه های نهایی به وزارت کشور معرفی شوند.”

چند روزی است که لیستی از گزینه های پیشنهادی که شامل افراد زیر است در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نظر می آید گزینه ی نهایی از این بین انتخاب خواهد شد.

احتمال می رود با توجه به سابقه و تجربه، از میان این افراد سید احمد نبوی و واعظی آشتیانی از  گزینه های  نهایی برای تصدی سمت استانداری مرکزی باشند.

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *