روز: <span>اسفند ۲۶, ۱۳۹۸</span>

اجتماعی اخبار استانها اسلاید قم

درب های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به

درب های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران بسته شد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با تفاهم تولیت حرم حضرت معصومه(س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم درب های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته شد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اخبار شهر تهران اسلاید تهران حوادث و آسیبهای اجتماعی خانواده و جوانان

هشدار استاندار تهران نسبت به عواقب خطرناک‌بازی با مواد منفجره

هشدار استاندار تهران نسبت به عواقب خطرناک‌بازی با مواد منفجره در چهارشنبه‌ آخر سال استاندار تهران با اشاره به عواقب خطرناک چهارشنبه آخر سال از خانواده‌ها و همچنین رسانه‌ها درخواست کرد نوجوانان را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش‌زا آگاه کنند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، انوشیروان محسنی بندپی […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید اسلاید سیاسی سیاسی مجلس

«پارلمان آنلاین»؛ نسخه‌ای برای سر پا ماندن مجلس در بحران

«پارلمان آنلاین»؛ نسخه‌ای برای سر پا ماندن مجلس در بحران کرونا برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت آنلاین از تمهیداتی است که در شرایط بحرانی کرونا برای تعطیل نماندن نهاد تقنینی کشور در نظر گرفته‌ شده؛ تمهیدی که اجرایی شدن آن منوط به تجهیزات فنی و آموزش و هم‌چنین اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس است. به […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار پزشکی و طب علم و تکنولوژی

شناسایی ۱۰۵۳ مبتلای جدید به کرونا/۴۹۹۶ نفر از مبتلایان بهبود

شناسایی ۱۰۵۳ مبتلای جدید به کرونا/۴۹۹۶ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۵۳ مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ، کیانوش جهانپور درخصوص آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا گفت: از ظهر روز گذشته تا امروز ۱۰۵۳ […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار رادیو و تلویزیون فرهنگی

همه چیزهایی که درباره «پایتخت۶»نمی دانید/ از اهدای عضو باباپنجعلی

همه چیزهایی که درباره «پایتخت۶»نمی دانید/ از اهدای عضو باباپنجعلی تا شغل تازه نقی! مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در هر فصل تغییراتی را در قصه، شخصیت ها و گریم ها صورت می دهد و این بار همه این تغییرها باعث متفاوت شدن این سریال شده است. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید اسلاید سیاسی بین الملل سیاسی نظامی/دفاعی/امنیتی

پیدا و پنهان «بیوتروریسم»/ فعالیت ۱۳۰ مرکز تحقیقاتی تسلیحات بیولوژیک

پیدا و پنهان «بیوتروریسم»/ فعالیت ۱۳۰ مرکز تحقیقاتی تسلیحات بیولوژیک در آمریکا بیوتروریسم به دلیل ویژگی‌هایی از جمله تهدید همزمان امنیت ملی و سلامت عمومی یک جامعه، در سال‌های اخیر مورد توجه مراکز علمی، نظامی و امنیتی بسیاری از کشورها قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس، بیوتروریسم […]ادامه مطلب .

اخبار اخبار شهر تهران استانها اسلاید اسلاید سیاسی امام و رهبری تهران سیاسی

نماینده تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت

نماینده تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت آیت‌الله سیّد هاشم بطحایی شب گذشته دار فانی را وداع گفت. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سیّد هاشم بطحایی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت. وی […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید مدارس و دانشگاه ها

اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۶ اسفند شبکه‌های ۴ و

اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۶ اسفند شبکه‌های ۴ و ۷ جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه که در روز دوشنبه ۲۶ اسفند از طریق شبکه‌های آموزش و ۴ پخش می‌شود، اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی آموزش دروس برای مقاطع مختلف […]ادامه مطلب .

آسیا اقیانوسیه اخبار اسلاید اسلاید سیاسی بین الملل سیاسی

شکست بزرگ نتانیاهو؛ «بنی گانتز» مأمور تشکیل کابینه می‌شود

شکست بزرگ نتانیاهو؛ «بنی گانتز» مأمور تشکیل کابینه می‌شود رئیس رژیم صهیونیستی قصد دارد فردا رسما رئیس ائتلاف «آبی و سفید» را برای تشکیل کابینه جدید این رژیم مأمور کند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس، «رئوین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت به توصیه اکثریت اعضای پارلمان، حکم […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید فوتبال جهان ورزشی

ادعای ZDF : جام ملت‌های اروپا پایان سال یا تابستان

ادعای ZDF : جام ملت‌های اروپا پایان سال یا تابستان ۲۰۲۱ برگزار می‌شود شبکه تلویزیونی ZDF در خبری مدعی شد که جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به تعویق افتاده است. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، شبکه تلویزیونی ZDF در خبری مدعی شد که جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به تعویق افتاده است. طبق […]ادامه مطلب .