روز: <span>فروردین ۶, ۱۳۹۹</span>

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل پزشکی و طب سیاسی

دومین تست کرونای مرکل هم منفی شد/آخرین آمار مبتلایان کرونا

دومین تست کرونای مرکل هم منفی شد/آخرین آمار مبتلایان کرونا در جهان منابع خبری از منفی شدن دومین تست ابتلا به کرونای صدر اعظم آلمان خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، تست دوم ابتلا به ویروس کرونای «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان منفی اعلام شد.  تست نخست صدراعظم آلمان برای تعیین ابتلا […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید اسلاید سیاسی سیاسی مجلس

نامه وزیر بهداشت به علی لاریجانی برای ادامه تعطیلی مجلس

نامه وزیر بهداشت به علی لاریجانی برای ادامه تعطیلی مجلس وزیر بهداشت در نامه ای به علی لاریجانی از وی خواست برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیلی مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ، سعید نمکی در نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اخبار شهر تهران اسلاید تهران

ایجاد سامانه سفربرگ/ تردد خودروها به خارج از استان تهران

ایجاد سامانه سفربرگ/ تردد خودروها به خارج از استان تهران ممنوع شد معاون عمرانی استانداری تهران از ایجاد سامانه سفربرگ در تهران و هم‌چنین در نظر گرفتن جریمه نقدی برای خودروهای متخلف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید اقتصادی پول/ارز/بانک

همتی: بخشی از منابع مسدود شده کشور آزاد می‌شود

همتی: بخشی از منابع مسدود شده کشور آزاد می‌شود  رییس کل بانک مرکزی گفت: با تلاش‌های وزارت امور خارجه و بانک مرکزی، احتمال آزاد شدن بخشی از منابع مسدود شده کشور وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ،«عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با بیان اینکه این منابع با […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید دولت سیاسی

رییس جمهور خبر داد: اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی»/ مردم

رییس جمهور خبر داد: اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی»/ مردم از فردا آماده سختگیری‌های سخت باشند رئیس جمهور با اشاره به تدوین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای سختگیری‌های بیشتر در زمینه سفرها، گفت: این ابلاغ ممکن است سختگیرانه باشد و برای سفرها مشکلات و محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد و از سفرهای موج بعدی ممانعت کند، […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار بین الملل پزشکی و طب

برگزاری نشست سران گروه ۲۰ را از طریق ویدئوکنفرانس

نشست سران گروه ۲۰ روز ۲۶ مارس (۷ فروردین) به میزبانی عربستان سعودی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، بر اساس گزارش تلویزیون عربستان سعودی، در این نشست موضوع هماهنگی تلاش‌ها برای مقابله با ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در این نشست مجازی، […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید علم و تکنولوژی مدارس و دانشگاه ها

اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۶ فروردین شبکه‌های ۴ و

اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۶ فروردین شبکه‌های ۴ و ۷ جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه که در روز چهارشنبه ۶ فروردین از طریق شبکه‌‌های ۴ و آموزش پخش می‌شود، اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، برنامه تلویزیونی آموزش دروس برای مقاطع مختلف تحصیلی که از طریق […]ادامه مطلب .