استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

 به دنبال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از باشگاه استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند.
 اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت در محل اردوی استقلال حضور پیدا کردند تا جلسه‌ای با اعضای تیم برگزار کنند.
بعد از اعلام فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی، مدیران این باشگاه تلاش زیادی کردند تا این مربی را متقاعد به حضور در این تیم کنند، ولی به نظر می‌رسد تلاش این مدیران راه به جایی نبرده است.
اکنون خبر رسیده است که استراماچونی بامداد روز دوشنبه ۱۸ آذر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده است.
استراماچونی از ایران رفت ////
عکسی از استراماچونی که عنوان شده بامداد دوشنبه ۱۸ آذر در فرودگاه گرفته شده است
این اتفاقات در حالی است که تیم استقلال در کورس رقابت‌های لیگ برتر است و باتوجه به نتایج خوبش بخت اول قهرمانی است.
استقلال امروز در لیگ هم باید در حالی برابر پیکان قرار گیرد که مشخص نیست وظیفه هدایت این تیم را چه کسی بر عهده دارد.

انتشار خبر جدایی استراماچونی از استقلال در توییتر رسمی AFC

توییتر رسمی AFC جدایی سرمربی تیم فوتبال استقلال را از این تیم تایید کرد.

جدایی استراماچونی از استقلال در توییتر رسمی AFC بازتاب داشت و این صفحه تایید کرد که سرمربی آبی‌های پایتخت از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرده است.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره وضعیت استراماچونی

باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیمش توضیحاتی ارائه داد.

این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران استقلال درباره وضعیت سرمربی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

فرودگاه امام، خروج استراماچونی از ایران را تایید کرد

فرودگاه امام خمینی (ره) خروج سرمربی ایتالیایی استقلال از کشور را تایید کرد.

یکی از مسوولان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این باره به ایسنا گفته است که مهر خروج گذرنامه استراماچونی خورده و او از کشور خارج شده است.

استراماچونی از ایران رفت ////

تصویر منتشره از استراماچونی در هواپیمایی در فرودگاه امام

حساب‌های بانکی استراماچونی بلوکه شد

حدود ۱۶ ساعت پس از انتشار خبر فسخ قرارداد از سوی استراماچونی باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای که راجع به فسخ قرارداد استراماچونی منتشر کرد از بلوکه شدن حساب‌های بانکی او خبر داد

براساس اطلاعیه باشگاه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.

هواداران خشمگین استقلال در پارکینگ باشگاه را شکستند!

تعدادی از هواداران استقلال در پارکینگ ساختمان این باشگاه را شکستند.

 به دنبال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از باشگاه استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند.

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

هواداران علیه امیرحسین فتحی،‌ جواد زرینچه و کامران منزوی شعار دادند و تاکید کردند استقلال بدون استراماچونی را نمی‌خواهند.

بعضی از هواداران خشمگین استقلال،‌ در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند.

تعداد این هواداران اکنون به ۵۰۰ نفر می‌رسند.

هواداران عصبانی در ادامه اعتراض خود علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادن و او را مسئول رفتن استراماچونی دانستند.

معاون باشگاه استقلال کتک خورد

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال که برای آرام کردن هواداران بین آنها حاضر شده بود، توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

هواداران استقلال همچنین با شعارهایی از وریا غفوری، کاپیتان تیم خود حمایت کردند.

ساعتی پس از تجمع استقلالی‌ها برابر ساختمان باشگاه، ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند تا نظم و امنیت را در محل تامین کنند.

باشگاه استقلال استعفای فتحی و هیات مدیره را تکذیب کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خبر استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد.

در حالی که اخباری مبنی بر استعفای امیر حسین فتحی، مدیرعامل و هم‌چنین اعضای هیات باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا، این خبر را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه استعفا نکرده‌اند و خبر هیچ‌ استعفایی تایید نمی‌شوند.

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

با وجود تکذیب خبر استعفای فتحی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بعید نیست تا ساعات آینده فتحی از مدیرعاملی این باشگاه کنار رود.

بازتاب تجمع هواداران استقلال در رسانه‌های ایتالیایی
رای اسپورت و گاتزتای ایتالیا در گزارش‌هایی به اعتراض هواداران استقلال به رفتن آندره‌آ استراماچونی پرداخته‌اند.

رای اسپورت در باره نوشت: آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال به دلیل برخی مشکلات مالی و هم‌چنین بلوکه شدن حساب‌هایش قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ و صبح امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد.

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

در پی این اتفاق اعتراضاتی از سوی هواداران استقلال در تهران صورت گرفته است. این اعتراض‌ها حساسیت زیادی ایجاد کرده و پلیس وارد عمل شده است تا اعتراض هواداران استقلال را کنترل کنند.

هواداران باشگاه استقلال به شدت به مدیران این باشگاه معترض هستند و خواستار برگشت سرمربی ایتالیایی به این تیم هستند.

استقلال امروز باید در لیگ برتر برابر پیکان دیدار کند.

گاتزتا ایتالیا نیز خبر داده که تمامی اعضای هیات مدیره استقلال استعفا دادند و قصد بر این است که قرارداد جدیدی با استراماچونی در این تیم منعقد شود.

ناجا: تجمع استقلالی‌ها مسالمت‌آمیز بود

سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت تجمع طرفداران تیم استقلال در مقابل این باشگاه اظهار داشت: حدودا ۵۰۰ نفر از طرفداران استقلال تجمع کرده و خواسته‌شان از مدیر عامل و هیأت رئیسه باشگاه این است که استراماچونی را برگردانند.

استراماچونی شبانه از چنگ استقلالی‌ها پرید

وی تصریح کرد: شعارهایی که طرفداران استقلال می‌دهند مخاطبش وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه است و شعارها هیچ گونه سمت و سوی سیاسی ندارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در پاسخ به پرسشی که در برخی رسانه‌ها خبر از وارد شدن معترضان به داخل ساختمان باشگاه و تخریب در پارکینگ را دادند،‌ گفت:‌ هیج گونه تخریبی صورت نگرفته و طرفداران وارد باشگاه نشدند.

عراقچی: در تلاشیم استراماچونی به ایران برگردد/ استراماچونی عجله کرد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: برداشت من این است استراماچونی نگران پرداخت‌های خود بود و امیدواریم او بزودی به ایران برگردد.

 عباس عراقچی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: به درخواست مسعود سلطانی فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه افزود: به نظرم آقای استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه او به حسابش خواهد رفت و برداشت من این است او نگران پرداخت های خود بود.

وی تاکید کرد: اخبار برخی رسانه ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسایل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته خواستار حل مشکلات پرداخت های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

 استراماچونی: اگر تا فردا مشکلاتم با استقلال حل شود برمی‌گردم

سرانجام سرمربی ایتالیایی استقلال به حوادث پس از فسخ یکجانبه قراردادش با باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

استراماچونی در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت: اگر تا فردا مشکلاتم با استقلال حل شود به این تیم برمی‌گردم. پیشنهاد دیگری ندارم و اگر ممکن باشد فردا می‌توانم فردا برگردم تا در مقابل هواداران فوق العاده‌مان بازی کنیم.

منبع: فرارو

مهسا جمشیدی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *