مورد عجیب اطلاع‌رسانی درباره تعطیلی دانشگاه‌های تهران

مورد عجیب اطلاع‌رسانی درباره تعطیلی دانشگاه‌های تهران

مورد عجیب اطلاع‌رسانی درباره تعطیلی دانشگاه‌های تهران

 محسنی بندپی و معاون عمرانی اش تقی زاده از ظهر امروز با شیوه اطلاع رسانی درباره تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تهران در روز‌های شنبه و یکشنبه، حسابی مردم و رسانه‌ها را گمراه کرده اند.

 علی‌رغم اعلام خبری از سوی معاون استاندار تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌های تهران، بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا دانشگاه‌های استان تهران شنبه و یکشنبه دایر است. نحوه اطلاع رسانی اما در نوع خود عجیب و قابل تامل است. اینکه بالاخره استانداری تهران یک سخنگو ندارد که خروجی تصمیم‌گیری درباره تعطیلی دانشگاه و مدارس را به گوش مردم برساند، بدون اینکه آنها را بیشتر از آلودگی هوا، گیج و منگ کند؟

به گزارش فرارو، ماجرا از این قرار است که ساعتی پس از اعلام خبر تعطیلی مدارس استان تهران به دلیل آلودگی هوا در خبری به نقل از معاون استاندار تهران دانشگاه های استان تهران نیز تعطیل اعلام شد. چندی پس از انتشار این خبر اما بندپی استاندار تهران در گفتگویی تلویزیونی تعطیلی دانشگاه های تهران را تکذیب کرد. یعنی در واقع استاندار تهران سخنان معاون عمرانی‌اش تقی زاده را تکذیب کرد.

استاندار تهران انتشار هر خبر مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها یا ادارات را تکذیب کرد و گفت مرجع اطلاع رسانی اخبار مربوط به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها سایت استانداری تهران می‌باشد از اینرو هر گونه خبر مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها حتما از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد

منبع: فرارو

مهسا جمشیدی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *