گرانی طلا در روز ثبات دلار

گرانی طلا در روز ثبات دلار

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

گرانی طلا در روز ثبات دلار / سهامداران کمی امیدوار شدند / رونمایی از قیمت‌های جدید در بازار خودرو

امروز در حالی که قیمت دلار ثابت ماند اما طلا گران شد و شاخص بازار سهام هم هرچند نزولی بود اما شدت افت شاخص این بازار به اندازه روز گذشته نبود. در همین حال در بازار خودرو نیز با وجود نوسانات اندک و محدود اما قیمت‌های جدیدی مانند ۱۰۰ میلیون تومان برای پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ثبت شد

قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ بدون هیچ تغییری، ۱۳ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شده است.

اما قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه تا ساعت ۱۷ با ۱۲ هزار تومان افزایش به ۵۰۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه تا ساعت ۱۷ با ۱۲۹ هزار تومان افزایش به پنج میلیون و ۲۸ هزار تومان رسید.

وضعیت در بازار سهام امروز تقریبا متفاوت از روز گذشته بود.

شاخص کل بورس با افتی ۱۵۱۸ پله‌ای در کانال ۳۶۵ هزار واحد قرار گرفت. اما شاخص کل هم وزن که نشان دهنده وضعیت نمادهای کوچک بازار است، افتی بیش از ۳ درصد را تجربه کرد.

شاخص بازار سهام امروز هم روندی نزولی داشت.

در همین حال امروز جزییاتی از عرضه اولیه جدیدی منتشر شد.

در بازار خودرو امروز چه خبری بود؟

قیمت انواع خودرو در امروز نوسان خیلی محدودی نسبت به روز گذشته داشته و به جز پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۰۸ و پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز بقیه خودروها نوسان کمتر از یک میلیون تومان داشتند. دو خودرو اولی به ترتیب دو میلیون و چهار میلیون تومان گران شده‌اند، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز هم با ۱٫۳ میلیون افزایش قیمت به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.  این درحالیست که آخرین قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز در روز پیش از گرانی بنزین یعنی ۲۳ آبان ماه امسال ۸۱ میلیون تومان بود.

اعلام تعطیلی بورس در روز دوشنبه، تزریق ۸۶ هزار میلیارد سپرده به بانک‌های کشور در شهریور ماه امسال، ورود اپراتورهای تلفن همراه به بازار موبایل، وعده عرضه شرکت‌های دولتی در بورس، اینفوگرافیک واکنش بورس به شوک‌های غیراقتصادی و اعلام تعطیلی بازار‌های سراسر کشور در روز دوشنبه از مهمترین اخبار امروز بودند.

همچنین امروز پیش‌بینی‌هایی درباره آینده قیمت نفت و قیمت دلار تا چند روز آینده منتشر شده است.

منبع: تجارت نیوز

مهسا جمشیدی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *