رییس جمهوری درگذشت آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

رییس جمهوری درگذشت آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی یار دیرین امام (ره) و رهبری تاکید کرد: این عالم پارسا در کنار سوابق درخشان مبارزاتی و انقلابی، سال‌ها از عمر با برکت خود را در عرصه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و تألیف دهها جلد کتاب وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  آمده است: رحلت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، موجب تأثر و تألم شد.

وی در این پیام تاکید کرد: این عالم پارسا در کنار سوابق درخشان مبارزاتی و انقلابی، سالیان متمادی از عمر با برکت خود را در عرصه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، و تألیف دهها جلد کتاب وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و کارنامه پرباری از خود برجا گذاشت که یقینا در خاطر ملت قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

رییس جمهوری این ضایعه را به خانواده و بستگان آن مرحوم به‌ویژه فرزندان گرامی آن فقید سعید و حجج اسلام علی‌اکبر ناطق نوری، سید محمدعلی شهیدی و عباس آخوندی، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن مرحوم و مردم تهران و محلات تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخستین رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پنج شنبه شب به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

منبع ایرنا

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *