دولت خیلی از مردم را حمایت نکرد!/ مطالبات معیشتی مردم در فارس من

دولت خیلی از مردم را حمایت نکرد!/ مطالبات معیشتی مردم در فارس من

دولت خیلی از مردم را حمایت نکرد!/ مطالبات معیشتی مردم در فارس من

بسیاری از مخاطبان«فارس من» از نگرانی‌ها و مطالبات خود برای دریافت بسته کمک معیشتی دولت نوشتند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به این سوژه‌ها.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ ماجرای سبد حمایت معیشتی ادامه دارد. دولت قبلاً گفته بود بنا دارد تمام درآمد ناشی از گران شدن بنزین را به جیب خانواده‌های مستحق بازگرداند. با این وجود اجرای ضعیف و البته غیرشفاف طرح، ابهامات و سؤالات فراوانی را در میان افکار عمومی برانگیخت. خیلی‌ها از این‌که سبد (به اصطلاح) حمایتی را دریافت نکرده بودند، شوک‌زده شدند. برای همین احتمالاً ناگزیر شدند سامانه‌ی مجزایی را برای ثبت اعتراضات مردمی راه‌اندازی کنند.

مهلت ثبت شکایت چند روز پیش تمام شد.ابهامات و انتقادات مردم اما به جای خود باقی است. مرور سوژه‌های ثبت‌شده کاربران در این‌باره در «فارس من»، نمودار روشنی از این ماجرا است. البته که مجبور شدیم به‌دلیل مشابهت خیلی از آن‌ها با هم، بعضی‌ها را آرشیو کنیم. در ادامه جدولی از اهم این مطالبات ارائه می‌شود:

تراکنش غیرواقعی عامل حذف یارانه معیشتی

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چرا از دریافت حمایت معیشتی محرومند؟

اشتباه مجدد در بررسی طرح بسته حمایت معیشتی

اختلال در سامانه‌ وزارت رفاه برای معترضین به عدم دریافت یارانه معیشتی

قوه قضائیه و سازمان بازرسی واریز کمک معیشتی را شفاف کند

بی برنامگی دولت در پرداخت یارانه و کمک معیشتی

ناعادلانه بودن تقسیم کمک معیشتی خانوار

خیلی از شما احتمالاً مطالباتی از این دست دارید. برای همین می‌توانید هر کدام از سوژه‌های جدول فوق را برای حمایت انتخاب کنید. پیگیری و رسیدگی به مطالبات شما روی میز همکاران من در خبرگزاری است. «فارس من» اولویت نخست آن‌ها است. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

منبع فارس

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *