روز: <span>بهمن ۱۰, ۱۳۹۸</span>

اخبار استانها سیاسی فارس مجلس

دوقطبی نشان دادن جامعه به مصلحت هیچ جناحی نیست

دوقطبی نشان دادن جامعه به مصلحت هیچ جناحی نیست دادستان کل کشور گفت: اتاق فکر دشمن به‌شدت مشغول کار برای انتخابات پیش روی ایران است و همچنان سعی دارد انتخابات را دوقطبی نشان دهد و این موضوع به مصلحت هیچ جریان و جناحی در کشور نیست. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت در شیراز، […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل سیاسی گزارش و تحلیل سیاسی

کمالوندی در گفت‌وگو با فارس: تحریم صالحی بازی سیاسی و

کمالوندی در گفت‌وگو با فارس: تحریم صالحی بازی سیاسی و از روی استیصال آمریکاست و هیچ ارزشی ندارد به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، سخنگوی سازمان انرژی اتمی تحریم علی اکبر صالحی را بازی سیاسی آمریکا خواند و با بیان اینکه این اقدامات از روی استیصال هیچ ارزشی ندارد، تصریح کرد: برنامه های هسته […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل خاورمیانه سیاسی نظامی/دفاعی/امنیتی

ولایتی: «معامله قرن» هرگز به سرانجام نخواهد رسید/ آمریکا شانسی

ولایتی: «معامله قرن» هرگز به سرانجام نخواهد رسید/ آمریکا شانسی برای ماندن در عراق ندارد مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه معامله قرن در حقیقت فریب قرن است، گفت: طرح معامله قرن هرگز به سرانجام نخواهد رسید. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اقتصاد ایران اقتصادی

شکر از لیست کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد

شکر از لیست کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد براساس تصمیمات وزارت صمت، شکر از گروه ۱ به گروه ۲ کالاهای وارداتی تغییر کرد و از این به بعد با ارز نیمایی وارد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیرکل […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید اقتصاد ایران اقتصاد جهان اقتصادی بین الملل سیاسی

قیمت طلا در صورت پیروزی سندرز در انتخابات آمریکا تا

قیمت طلا در صورت پیروزی سندرز در انتخابات آمریکا تا ۲ هزار دلار در هر اونس بالا می‌رود در صورتی که برنی سندرز پیروز انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۰ شود قیمت طلای جهانی تا ۲ هزار دلار افزایش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از راشاتودی، پترشف، تحلیلگر ارشد اقتصادی […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید بین الملل خاورمیانه سیاسی نظامی/دفاعی/امنیتی

گزارش شورای امنیت|‌ داعش در حال بازیابی قدرت در قلب

گزارش شورای امنیت|‌ داعش در حال بازیابی قدرت در قلب خاورمیانه است شورای امنیت سازمان ملل در گزارشی نوشت: داعش هم‌چنان در حال دریافت کمک مالی است و می‌تواند خطری برای امنیت خاورمیانه و جهان باشد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، شورای امنیت سازمان ملل متحد در گزارشی، نسبت به قدرت گرفتن دوباره […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل سیاسی مجلس نظامی/دفاعی/امنیتی

تصویب قطعنامه‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای حمایت از آشوب

تصویب قطعنامه‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای حمایت از آشوب در ایران اعضای مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای را به تصویب رسانده‌اند که خواستار حمایت از آشوب‌ها در ایران است. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای برای حمایت از آشوب‌ها در ایران به تصویب رسانده است. رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «قطعنامه […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل سیاسی

آژانس ایمنی هوانوردی اروپا ممنوعیت پرواز بر فراز ایران را

آژانس ایمنی هوانوردی اروپا ممنوعیت پرواز بر فراز ایران را لغو کرد آژانس ایمنی هوانوردی اروپا اعلام کرد ایرلاین‌های اروپایی می‌توانند در فضای ایران و عراق تردد کنند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از رویترز، آژانس ایمنی هوانوردی اروپا اعلام کرد ایرلاین‌های اروپایی می‌توانند در بخشی از فضای ایران و عراق […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصادی صنعت و تجارت

در پی ادعای آلوده بودن شیرها اتفاق افتاد : کاهش

در پی ادعای آلوده بودن شیرها اتفاق افتاد کاهش ۳۵ درصدی فروش شیر عضو هیئت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران از کاهش ۳۵ درصدی فروش شیر در پی ادعای یک کارشناس تلویزیونی درباره آلودگی شیر به سم آفلاتوکسین خبر داد. محمد فربد، اظهار کرد: با توجه به اینکه اطلاعات منتشر شده در این رابطه […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصادی صنعت و تجارت

سیاست جدید ولوو تولید خودروهای پاک به جای پرداخت جریمه

سیاست جدید ولوو تولید خودروهای پاک به جای پرداخت جریمه تقلب آلایندگی به نظر می‌رسد که شرکت ولوو به منظور رهایی از جریمه‌های سنگین اتهام تقلب در آلایندگی، می‌خواهد یک چهارم فروش خود در بازار اروپا را به خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست اختصاص دهد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصادی صنعت و تجارت

۲۰۰۰ شعبه استارباکس در چین تعطیل شد

۲۰۰۰ شعبه استارباکس در چین تعطیل شد شرکت استارباکس نیمی از شعبه‌هایش در چین را به منظور حفظ سلامتی کارکنانش و حمایت از تلاشهای دولت این کشور برای مهار ویروس کرونا تعطیل کرد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا، این شرکت فروش قهوه زنجیره‌ای هشدار داد که شیوع سریع این […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصادی صنعت و تجارت

تمرکز کیاموتورز بر خودروهای برقی

تمرکز کیاموتورز بر خودروهای برقی اطلاعیه اخیر کیاموتورز نشان‌دهنده سیاست‌گذاری و برنامه‌های جدی این خودروساز کره‌ای برای توسعه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست است. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا، کیاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در کره جنوبی به شمار می‌رود، توانسته در سال های […]ادامه مطلب .

اخبار دولت سیاسی

وزیر اطلاعات: اگر جامعه‌ای قرآن نداشته باشد، چیزی ندارد

وزیر اطلاعات: اگر جامعه‌ای قرآن نداشته باشد، چیزی ندارد وزیر اطلاعات گفت: جامعه ای می‌تواند از قرآن استفاده کند که تدبر، تفکر، تعقل و عمل به قرآن کند تا زندگی آن قرآنی و سرمایه تمام را بدست آورد و جامعه ای اگر قرآن نداشته باشد چیزی ندارد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ، […]ادامه مطلب .

اخبار فرهنگی موسیقی و تجسمی

شجریان از بیمارستان مرخص شد

شجریان از بیمارستان مرخص شد محمدرضا شجریان پس از اینکه از دوشنبه شب در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز (پنجشنبه _۱۰ بهمن‌ماه) به منزل منتقل شد. عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان ـ  خبر داد که استاد شجریان صبح امروز از بیمارستان ترخیص شد و در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد. محمدرضا […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل

آمریکا بازهم تحریم‌های ضد روسی اعمال کرد

آمریکا بازهم تحریم‌های ضد روسی اعمال کرد وزارت خزانه‌داری آمریکا هشت فرد از جمله نخست‌وزیر منطقه کریمه و یک شرکت حمل‌ونقل روسی را تحریم کرد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، دولت آمریکا شامگاه چهارشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را به بهانه الحاق کریمه به روسیه، که شامل ۸ مقام منطقه کریمه و یک […]ادامه مطلب .

آسیا اقیانوسیه اخبار اسلاید اقتصادی بین الملل راه و مسکن

تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است/مسافران ورودی به‌دقت

تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است/مسافران ورودی به‌دقت معاینه می‌شوند سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که‌ بابت کنترل بیشتر بیماری کرونا، آیا سازمان هواپیمایی برنامه‌ای برای توقف موقت پرواز‌های چین به ایران دارد؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، پروازها انجام می‌شود اما کاملا تحت کنترل است […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصادی صنعت و تجارت

این برندها بیشترین ضرر را از ویروس چینی می‌بینند

این برندها بیشترین ضرر را از ویروس چینی می‌بینند شرکت‌های آمریکایی بزرگ متعددی که سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری در چین دارند، خود را برای ضرر احتمالی از گسترش ویروس مرگبار ووهان آماده می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، ویلیام راینش از مرکز مطالعات بین‌الملل و استراتژیک به شبکه سی ان ان بیزنس گفت: ما در […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اقتصادی بین الملل صنعت و تجارت

ترامپ توافق تجاری جدید امضا می‌کند

ترامپ توافق تجاری جدید امضا می‌کند دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با امضای لایحه قانونی پیمان تجاری جدید با کانادا و مکزیک، تلاش دارد روی پیروزی سیاست تجاری خود در طول روند استیضاحش مانور دهد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت ، ترامپ مذاکره مجدد در خصوص پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی را در […]ادامه مطلب .