دوقطبی نشان دادن جامعه به مصلحت هیچ جناحی نیست

دوقطبی نشان دادن جامعه به مصلحت هیچ جناحی نیست

دوقطبی نشان دادن جامعه به مصلحت هیچ جناحی نیست

دادستان کل کشور گفت: اتاق فکر دشمن به‌شدت مشغول کار برای انتخابات پیش روی ایران است و همچنان سعی دارد انتخابات را دوقطبی نشان دهد و این موضوع به مصلحت هیچ جریان و جناحی در کشور نیست.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت در شیراز، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه اظهار داشت: حرکت زشت و ناپسند خلاف شرف انسانی ترامپ با رونمایی از معامله قرن در کاخ سفید باعث ننگ است، ننگ بیشتر آن است که سه نفر از سفرای دولت‌های اسلامی هم در بین آن‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: آمریکا هرگز به اهداف شیطانی خود در معامله ننگین قرن دست نمی‌یابد.

دادستان کل کشور ادامه داد: معامله قرن قطعاً به مقابله قرن با استکبار و آمریکا تبدیل می‌شود، این اقدام ننگین آمریکا و اسرائیل را خواهد بلعید و هم‌اکنون آثار آن نیز در منطقه ظهور یافته است.

منتظری افزود: کسانی هستند که داعیه اسلام دارند اما از قرآن و اسلام فاصله گرفته‌اند که مصداق آن در جامعه ما و امت اسلامی، کسانی هستند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و امکانات و پول و دلار در اختیارشان می‌گذارند.

وی بیان کرد: الگوگیری ملت‌های مسلمان از انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمان تداوم دارد و هرگز دشمنان و استکبار گران به اهدافشان دست نخواهند یافت.

دادستان کل کشور بیان داشت: حکام سرسپرده برخی از حکومت‌های اسلامی که به تعبیر ترامپ گاو شیرده هستند و داعیه خادم حرمین شریفین را هم دارند با پول‌های تزریق‌شده به نانجیب‌ترین صهیونیست‌ها در حال تقویت آن‌ها هستند، آن‌ها باید بدانند که معامله قرن به معامله ننگ تبدیل می‌شود و رژیم صهیونیستی و استکبار و همه ایادی آنها در منطقه را ساقط خواهد کرد.

منتظری تصریح کرد: امت واقعی اسلام هرگز اجازه نخواهند که آب گوارا از گلوی صهیونیست‌ها پایین برود و معامله قرن پایان کار آنها خواهد بود.

منبع فارس

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *