پاک‌دستی و صداقت نماینده مجلس برای پیگیری مطالبات مردم ضروری است

پاک‌دستی و صداقت نماینده مجلس برای پیگیری مطالبات مردم ضروری است

پاک‌دستی و صداقت نماینده مجلس برای پیگیری مطالبات مردم ضروری است

نماینده شاهرود در مجلس گفت: پاک‌دستی، صداقت و شفافیت در عملکرد نمایندگان می‌تواند برای رسیدگی به مطالبات مردم و رفع مشکلات راهگشا باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزای فارس، درباره شاخص‌های نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: وکیل مردم باید شجاعت لازم را برای ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان داشته باشد؛ صداقت در گفتار و رفتار، سلامت و پاکی نفس و شفافیت در اموال و آگاهی و بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی از دیگر شاخصه‌های نمایندگی برای ایجاد مجلسی توانمند و مقتدر است.

وی با بیان اینکه نماینده مردم باید تحول‌خواه و پاک‌دست باشد، افزود: مردم نباید بعد از گذشت چهار سال از نمایندگی‌ در مجلس شاهد آن باشند که یک سوم نمایندگان از سوی شورای نگهبان به دلایل مختلف احراز صلاحیت نشده است.

** مردمی بودن و برنامه‌های نماینده ملاک رای دهی باشد

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ پاک‌دستی و صداقت و اعتقاد عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و داشتن جرأت و جسارت و شفافیت در عملکرد نمایندگان می‌تواند در راستای رسیدگی به مطالبات مردم و رفع مشکلات و معضلات کشور  راهگشا باشد.

حسینی شاهرودی اظهار داشت: اطلاع مردم از برنامه‌ها و اقدامات نمایندگان‌شان در مجلس و مردمی بودن آنها می‌تواند مورد اقبال رأی‌دهندگان قرار گیرند

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *