رمزگشایی از سرنوشت سهراب در فصل سه «از سرنوشت»/ مذاکره برای تولید فصل ۴

از سرنوشت

رمزگشایی از سرنوشت سهراب در فصل سه «از سرنوشت»/ مذاکره برای تولید فصل ۴

رمزگشایی از سرنوشت سهراب در فصل سه «از سرنوشت»/ مذاکره برای تولید فصل ۴

با پایان پخش فصل دو سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و پخش فصل سه در سال آینده، صحبت‌‌هایی درباره ادامه تولید این سریال در فصل های آتی نیز وجود دارد.

رمزگشایی از سرنوشت سهراب در فصل سه «از سرنوشت»/ مذاکره برای تولید فصل 4

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پخش فصل دو سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان هفته گذشته به پایان رسید.

با پایان پخش فصل دو سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و پخش فصل سه در سال آینده، صحبت‌‌هایی درباره ادامه تولید این سریال در فصل های آتی وجود دارد.

این سریال که در سه فصل طراحی و اجرا شده است، درباره دو کودک پرورشگاهی است که رفاقت عجیبی بین آنها وجود دارد و یکی از آنها به دنبال هویت گمشده خود می گردد. این دو از کودکی در پرورشگاه زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند و فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاق های این سریال است. راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

فصل یک و سه این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دو آن را علیرضا بذرافشان کارگردانی کرده است.

فصل سه این سریال روزهای پایانی تصویربرداری را می گذراند و قرار است تا بعد از نوروز سال آینده از شبکه دو پخش شود و در این فصل از سرنوشت سهراب رمز گشایی می شود.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل، علیرضا آرا، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، مهدی صالحی و … در این مجموعه ایفای نقش می‌‌کنند.

فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و همچنین فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان به تولید رسید.

محمد محمود سلطانی، سارا خسرو آبادی، روح‌الله صدیقی و کرمی از نویسندگان این سریال هستند.

الهه ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *