آخرین اخبار کرونا| کیت‌های تشخیص سریع کرونا در راه ایران/استقرار گردان‌های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا

آخرین اخبار کرونا| کیت‌های تشخیص سریع کرونا در راه ایران/استقرار گردان‌های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا

آخرین اخبار کرونا| کیت‌های تشخیص سریع کرونا در راه ایران/استقرار گردان‌های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا

در میان حجم اخبار منتشرشده در خصوص ویروس کرونا، در این صفحه به آخرین مطالب این مسأله پرداخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از فارس، با اعلام اولین آمار مبتلایان و تعداد جانباختگانی که مبتلا به ویروس کرونا بوده اند در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه، حجم بسیار بالایی از اخبار صحیح و غلط در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نه تنها به افزایش آگاهی درباره ویروس کرونا منجر نشده است، بلکه سبب گسترش شایعات و افزایش استرس و اضطراب در میان مردم نیز شده است.

خبرگزاری فارس به منظور اطلاع‌رسانی شفاف و ممانعت از ایجاد سردرگمی در مخاطبان، علاوه بر ایجاد صفحه ویژه کرونا، اهم اخبار موثق روزانه مرتبط با کرونا را در یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. برای دریافت جزئیات اخبار می‌توانید به لینک‌های مربوطه مراجعه کنید.

*مشاهده اولین مورد مشکوک به ابتلای کرونا در خلخال

۱۱:۴۶-  رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: اولین مورد مشکوک به ابتلای کرونا در خلخال به بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل منتقل شد و اکنون منتظر اعلام نتایج آزمایشات هستیم. ( متن خبر)

*آیت الله رئیسی:به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی ودارویی رحم نکنید

۱۱:۰۷- رئیس قوه قضائیه گفت: به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید. ( متن خبر)

*استقرار گردان‌های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا

۱۱:۰۲ – فرمانده نیروی زمینی سپاه از تشکیل قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: همه یگان‌های جنگ نوین قرارگاه‌های ده‌گانه نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

*کیت‌های تشخیص سریع کرونا در راه ایران

۱۰:۴۱ – مدیرعامل یکی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی گفت: با مذاکراتی که با تامین کنندگان چینی صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده توسط سفارت ایران در شانگهای چین، یک سری از کیت‌های تست سریع کرونا امروز به ایران ارسال خواهد شد. ( متن خبر)

*هیچ موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم

۱۰:۲۸ – سرپرست سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اعزام ۲۱ مددجو گرمخانه‌های پایتخت که مشکوک به کرونا بوده‌اند به مراکز درمانی خبر داد. ( متن خبر)

*پدیده جهانی کرونا به اندونزی هم رسید؛ افزایش مبتلایان در تایلند

 ۰۹:۴۰ – مقام‌های بهداشتی تایلند از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا به ۴۳ نفر خبر دادند و رئیس‌جمهور اندونزی هم از ابتلای دو نفر در این کشور به این بیماری خبر داد. (متن خبر).

*انتقال ویروس کرونا با اسکناس

 ۰۹:۳۶ – رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بهتر است مردم این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر بستر کارهای خود را در شبکه بانکی بر مبنای خدمات الکترونیکی قرار دهند. (متن خبر)

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *