دروغ بزرگ پنهان‌کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است

دروغ بزرگ پنهان‌کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر دروغ بزرگ پنهان‌کاری را کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان دانست و نوشت: ماموریت دشمنان، تقویت اثرگذاری ویروس کرونا با تضعیف تاب‌آوری روانی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از علی شمخانی امروز – پنج شنبه – در این توییت افزود: بهداشت روانی مردم برای ضربه به سلامت جسمانی آنها در معرض هجمه ناجوانمردانه رسانه‌های غربی، عبری، عربی قرار گرفته است.

شمخانی تاکید کرد: ماموریت دشمنان ملت، تقویت اثرگذاری ویروس کرونا با تضعیف تاب‌آوری روانی مردم است.

وی تصریح کرد: دروغ بزرگ پنهان‌کاری، کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله ایتالیا، ایران ، آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا وامارات متحده عربی گسترش یافته و تاکنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران ۳۰ بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

با اعلام همه گیری ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل شد.

مطابق آخرین آمار مربوط به آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر روز گذشته – چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه ۹۸- به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسید، همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

با این حال پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *