جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۲ میلیون نفر عبور کرد

جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۲ میلیون نفر عبور کرد

جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۲ میلیون نفر عبور کرد

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۱۴ هزار و ۷۹۴ مورد جدید به کرونا، مجموع مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده آمریکا از مرز دو میلیون نفر عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» با ابتلای ۱۴ هزار و ۷۹۴ مورد جدید به کروناویروس در ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون ۴۶۴ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳۵ نفر دیگر بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۱۲ هزار و ۹۲۴ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا کاهش نسبی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون ۶۶ هزار و ۴۰۱ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۱۵ هزار و ۱۳۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۰۱ هزار و ۳۳۳ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۶۸۰ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم هفت میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۹۴ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۱۶ هزار و ۱۱۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۰۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *