روز: <span>شهریور ۵, ۱۳۹۹</span>

اخبار ادبیات و شعر فرهنگی

در خنده هم می‌گریست

در خنده هم می‌گریست « اخوان خود شعر بود. جانی لرزان و سوزان که حتی با چشم‌های گرگی پرشعله و خشمناک و حتی هنگام خنده‌های ریزش، می‌گریست، آری اخوان، در خنده هم می‌گریست، چرا؟ چون تمام وجودش و عصب‌ها و رگ‌هایش پر از زهر شعر بود.» به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید اجتماعی علم و تکنولوژی

خودروی پرنده برقی با ۱۸ پروانه آزمایش شد

یک خودروی پرنده برقی با ۱۸ پروانه و ظرفیت یک نفر در آمریکا آزمایش شده است. این خودرو با یک دسته کنترل می شود. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از دیلی میل، نیروی هوایی آمریکا یک خودروی پرنده الکتریکی آزمایش کرده که دارای ۱۸ پروانه […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید اجتماعی علم و تکنولوژی

می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی امنیت داشته باشید؟ این ۱۰ نکته

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایرنا زندگی و به نقل از وایرد، شبکه‌های اجتماعی با وجود اینکه می‌توانند ما را کنار یکدیگر قرار دهند و سرگرم کنند، در عین حال ما را در معرض انواع کلاهبرداری، هک شدن و شکسته شدن حریم خصوصی هم قرار می‌دهند. البته نباید وحشت کرد چون […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید اجتماعی پزشکی و طب

۱۰ نکته درباره پیش‌بینی بیل‌گیتس از پایان کرونا

واکسن تولیدی با قیمتی حدود ۳ دلار قابل توزیع در بسیاری از کشورها و در سطح اقشار مختلف است، قیمتی که حتی در کشورهای فقیر نیز ارزان محسوب می‌شود. می‌توان این واکسن را برای قشر متوسط با هزینه‌ بالاتری توزیع کرد تا بتوان آن را به یک قیمت معقول به کشورهای فقیر رساند.ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید اجتماعی علم و تکنولوژی

رباتی که سریع تر از انسان تست کرونا را انجام

یک بازوی رباتیک ساخته شده که ۱۰دقیقه زودتر از یک پزشک تست تشخیص کرونا را به وسیله سواب بینی انجام می دهد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از دیلی میل، مهندسان یک بازوی رباتیک ساخته اند که عملیات تست سواب بینی را به طور خودکار انجام […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید اقتصادی نفت و انرژی

با مجانی شدن برق بیش از ۳۰ میلیون نفر، آرزوی

با مجانی شدن برق بیش از ۳۰ میلیون نفر، آرزوی ۴۲ ساله محقق شد رئیس جمهور با بیان اینکه در اثر تحریم های گسترده و فشارهای بی سابقه در سال ۹۷، حدود ۵۰ میلیارد دلار از درآمد کشور کاسته شد، گفت: کسانی که به دولت نقدهای غیرمنصفانه وارد می کنند بهتر است بدانند که دولت […]ادامه مطلب .

اخبار اقتصاد ایران اقتصادی بازار سهام و بورس نفت و انرژی

نکاتی در مورد پالایشی یکم

نکاتی درمورد پالایشی یکم بالاخره پای ETF دوم نیز به بازار سرمایه باز شد تا باقی مانده سهم دولت در چهار پالایشگاه نیز در بورس عرضه شود. صندوقی که پالایشی یکم نام دارد و پذیره نویسی آن از امروز آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل ار ایسنا، بر اساس […]ادامه مطلب .

اجتماعی اخبار اسلاید اقتصادی پول/ارز/بانک

پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به کسب و کارها

پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به کسب و کارها معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از اشتغال در ایام کرونا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت عیسی منصوری در مورد اینکه تاکنون چه میزان تسهیلات برای حمایت از کسب و […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید سیاسی بین الملل سیاسی

شورای امنیت بار دیگر مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم‌

شورای امنیت بار دیگر مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم‌ ایران را رد کرد نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در پی شکست دوباره آمریکا در سازمان ملل با عدم حمایت حداکثری از اقدام آن به استفاده از مکانیسم بازگردانی تحریم ها علیه ایران، مواضع کشورمان در این باره را بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری […]ادامه مطلب .

اخبار اروپا و آمریکا اسلاید بین الملل سیاسی

اولیانوف: هیچ اتفاق نظری برای فعال کردن اسنپ بک علیه

اولیانوف: هیچ اتفاق نظری برای فعال کردن اسنپ بک علیه ایران وجود ندارد نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به عدم اتفاق نظر بر سر به کارگیری مکانیسم بازگردانی تحریم‌ها توسط آمریکا علیه ایران، از این تصمیم آمریکا انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در […]ادامه مطلب .

اخبار استانها سیاسی سیستان و بلوچستان مجلس

دولت به جای انداختن تقصیر به گردن تحریم‌ها راه‌حل مشکلات

دولت به جای انداختن تقصیر به گردن تحریم‌ها راه‌حل مشکلات را در داخل جستجو کند نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: دولت به جای اینکه تقصیر مشکلات را به گردن دیگران یا تحریم‌ها بیندازد، راه‌حل مشکل را در داخل کشور جستجو کند و به حل مشکلات از این طریق بپردازد. به گزارش پایگاه خبری همدلی […]ادامه مطلب .

اخبار اسلاید سیاسی سیاسی مجلس

راهکارهای مجلس یازدهم برای حل بحران مسکن / از فشار

راهکارهای مجلس یازدهم برای حل بحران مسکن / از فشار بر محتکران تا گشودن پرونده وزیر سابق ورود به بازار آشفته مسکن که در شرایط اقتصادی فعلی، تهدیدی مضاعف برای معیشت مردم است یکی از دغدغه‌های جدی مجلس یازدهم بوده و بر همین اساس تصویب طرح مالیات بر خانه‌های خالی ، شکایت از مسببان گرانی‌ها […]ادامه مطلب .