کتاب‌فروشی «شانزده» افتتاح شد

کتاب‌فروشی «شانزده» افتتاح شد

کتاب‌فروشی «شانزده» افتتاح شد

کتاب‌فروشی «شانزده»، وابسته به سازمان انتشارات جهاددانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتاب‌فروشی «شانزده» هم‌زمان با هفته وحدت، عصر روز گذشته (شنبه، ۱۰ آبان‌ماه) با حضور  حمیدرضا طیبی – رییس جهاددانشگاهی-، سیدمحمدجواد شوشتری – معاون پشتیبانی -، عیسی علیزاده – معاون فرهنگی جهاددانشگاهی- و برخی دیگر از مسئولان این سازمان افتتاح شد.

بر اساس این خبر، این کتاب‌فروشی بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات گوناگون دانشگاهی و عمومی را عرضه خواهد کرد و با توجه به توسعه فضا، امکان برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی در زمینه‌ کتاب، برگزاری بخشی از مسابقه «کتاب سه‌دقیقه‌ای»، نشست‌های نقد و بررسی و ارتباط مستقیم مخاطبان با نویسندگان فراهم ‌شده است.

بنا بر اعلام، کتاب‌فروشی «شانزده» که پیش‌تر به‌عنوان کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی در خیابان انقلاب دایر بود با تغییرات صورت‌گرفته به «شانزده» تغییر عنوان داد که از دو تاریخ مهم برای این نهاد یعنی شانزدهم آذرماه (روز دانشجو) و شانزدهم مردادماه (روز تشکیل جهاددانشگاهی) الهام گرفته‌ شده است.

در پایان این مراسم که با بازدید حمیدرضا طیبی از بخش‌های گوناگون این کتاب‌فروشی همراه بود، از تعدادی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این کتاب‌فروشی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کتاب‌فروشی «شانزده» در خیابان انقلاب، بین چهاراه ولیعصر و فلسطین، جنب پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی قرار دارد.

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *