پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جذب «راموس»

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جذب «راموس»

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جذب «راموس»

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد با پیشنهادی به ارزش ۵۴ میلیون پوند، کاپیتان رئال‌مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از ایرنا و به نقل از نشریه سان، باشگاه رئال‌مادرید مشتاق نگه داشتن «سرخیو راموس» کاپیتان ۳۴ ساله خود است اما آن‌ها می‌خواهند به او پیشنهادی یکساله ارائه کنند. راموس بارها عنوان کرده که می‌خواهد در رئال‌مادرید بماند و در نهایت در این باشگاه بازنشسته شود اما حالا این مدافع متعصب پس از عدم تمایل باشگاه در ارائه قراردادی بیش از یکسال، به نحوی از مسوولان این باشگاه ناامید شده است.

پاریسی‌ها نیز قصد دارند از این فرصت به خوبی استفاده کرده و با پیشنهاد قراردادی سه ساله که سالانه ۱۸ میلیون پوند ارزش دارد، راموس را به خدمت بگیرند. این پیشنهاد تقریبا شبیه به همان پیشنهادی است که باعث شد «پپه» در سال ۲۰۱۷ از مادرید به بشیکتاش بپیوندد.

«لئوناردو» مدیر ورزشی این باشگاه فرانسوی راموس را حلقه گمشده این تیم در تلاش ناامیدانه باشگاه برای دستیابی به اولین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌داند.

«زین‌الدین زیدان» سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید نیز اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که راموس را برای همیشه در برنابئو می‌خواهد. او همچنین تاکید کرد: «مثل همیشه، او کاپیتان و رهبر رئال است و تردیدی ندارم که او می‌ماند و به تاریخ‌سازی‌اش ادامه خواهد داد».

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *