وزیر بهداشت: اولین واکسن، به فرزند خودم تزریق می‌شود

وزیر بهداشت: اولین واکسن، به فرزند خودم تزریق می‌شود

وزیر بهداشت: اولین واکسن، به فرزند خودم تزریق می‌شود

واکسیناسیون کرونا در ۶۳۵ بیمارستان کشور آغاز شد / وزیر بهداشت: اولین واکسن، به فرزند خودم تزریق می‌شود

با دستور رئیس جمهور واکسیناسیون کرونا با واکسن اسپوتنیک وی در چند بیمارستان کشور آغاز شد. قرار است همزمان با بیمارستان امام خمینی تهران، این واکسیناسیون در بیمارستان‌های چند استان دیگر انجام شود.

با دستور رئیس جمهور واکسیناسیون کرونا با واکسن اسپوتنیک وی در چند بیمارستان کشور آغاز شد.

به گزارش «انتخاب»، واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران با تزریق واکسن به تعدادی از اعضای کادر درمان آغاز شد.

در این مراسم وزیر بهداشت به همراه تعدادی از معاونان خود حضور دارند.

قرار است همزمان با بیمارستان امام خمینی تهران، این واکسیناسیون در بیمارستان‌های چند استان دیگر انجام شود.

سعید نمکی، وزیر بهداشت اعلام کرد که اولین واکسن کرونا، به فرزند خودش تزریق می‌شود.

نمکی در مراسم آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا که صبح امروز با تزریق واکسن “اسپوتنیک وی” به تعدادی از اعضای کادر درمان در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مستمر رئیس جمهور، همکاران وزارت خارجه، برنامه و بودجه و وزارت راه و پیگیری‌های مستمر سفرای ارجمندمان امروز مفتخریم قولی که به مردم داده بودیم قبل از ۲۲ بهمن ماه واکسیناسیون را آغاز کنیم.

وزیر بهداشت افزود: در ۶۳۵ بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن به پرسنل آی‌سی‌یو‌های درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

او گفت: یک نفر از این افراد که واکسن را دریافت می‌کنند پزشک نیست و آمده که بگوید همه ما فدای خاک ملت ایرانیم و آن فرد کسی جز فرزند وزیر بهداشت کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: با پشتکار و جدیت فراوان در آینده نزدیک از منابع موثق دیگری واکسن وارد کشور می‌شود و تا اخر بهمن‌ماه از منابع مطمئنی واکسن کرونا وارد می‌کنیم و به گروه‌های آسیب‌پذیر و پرسنل بهداشت و درمان تزریق می‌کنیم، افراد بالای ۶۵ سال و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سپس سایر گروه‌ها این واکسن‌ها تزریق خواهد شد.

حسن روحانی رییس جمهور هم در آیین آغاز واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا گفت: من اعلام کرده بودم خودم آماده هستم، اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم. مردم باید بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اینکه فرزند وزیر بهداشت پذیرفته که واکسن را دریافت کند مهمتر است چرا که فرزند آدم از جانش عزیز تر است.

عادل ملکی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *