مشکل آب شرب روستاهای خلخال در حال رفع است/ هیچ‌گونه قطعی گاز نداریم

مشکل آب شرب روستاهای خلخال در حال رفع است/ هیچ‌گونه قطعی گاز نداریم

مشکل آب شرب روستاهای خلخال در حال رفع است/ هیچ‌گونه قطعی گاز نداریم

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان خلخال گفت: مشکل قطعی آب برخی روستاهای این شهرستان به سبب بارش سنگین برف، در حال رفع شدن است.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت به نقل از مسید دیباج لطیفی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال، اظهار کرد: مشکلات قطعی برق برخی روستاهای بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود شهرستان خلخال پس از بارش سنگین و بی‌سابقه برف، به علت قطع برق در پمپاژ آب بوده که در حال رفع شدن است.

وی افزود: همچنین برخی از چشمه‌ها نیز یخ زده بود که همکاران در روستاهای لرد، خانقاه بفراجرد، قوسجین، زاویه سادات، طولش و لنبر تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این مشکل یخ‌زدگی نیز حل شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی خلخال تصریح کرد: اهمیت طرح دوگانه‌سوز شدن نانوایی‌ها از این رو است که نانوایان در صورت قطعی برق، قادر به پخت نان با سوخت‌های فسیلی و گازوئیل باشند.

هیچ‌گونه قطعی گاز نداریم 

سید موسی کریم‌پور، رئیس شرکت گاز شهرستان خلخال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: پس از بارش سنگین برف هیچ قطعی گازی در شهرستان خلخال رخ نداده و مردم مشکلی از این بابت ندارند.

کریم‌پور گفت: دمای خلخال امروز ۲۰ درجه زیر صفر بود که هیچ مشکلی در خصوص گاز شهروندان و افت فشار نداشتیم و این تلاش اکیپ‌های واحد عملیات شرکت گاز خلخال برای پایداری مصرف گاز شهروندان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بارش سنگین و بی سابقه برف در خلخال باعث به وجود آمدن مشکلاتی در زندگی روزمره مردم این شهرستان شده است.

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *