مجلس یازدهم با نگاهی جهادی، اشتغال را افزایش دهد

مجلس یازدهم با نگاهی جهادی، اشتغال را افزایش دهد

مجلس یازدهم با نگاهی جهادی، اشتغال را افزایش دهد

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس آتی باید با نگاهی جهادی اشتغال را افزایش دهد گفت: دولت و مجلس فعلی و آینده باید پاسخ مناسبی برای اشتغال و رفع بیکاری جامعه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدلی و همت، شهبازحسن‌پور‌بیگلری منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم، درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی مجلس یازدهم باید توجه به مشکلات اساسی و مهم مردم نظیر معیشت، اقتصاد، تورم و گرانی باشد.

وی افزود:وضعیت معیشتی مردم یکی از دغدغه‌های اساسی مردم است و بر این اساس باید سر و سامان خاصی به مسائل اقتصادی کشور دهیم.

 ساخت خانه و اشتغال اولویت ویژه مجلس یازدهم باشد

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: موضوع اشتغال یکی از اولویت‌هایی است که اکثریت قریب به اتفاق خانواده‌ها آن را دنبال می‌کنند؛ این در حالی است که حدود ۵ میلیون جوان متعهد و جویای کار به دنبال شغل مناسب می‌گردند.

حسن‌پور بیگلری گفت: مجلس یازدهم و دولت فعلی و آینده باید پاسخ مناسبی برای اشتغال و رفع بیکاری جامعه داشته باشند.

وی افزود: مسکن و تولید خانه و ارائه سرپناه برای زوج‌های جوان می‌تواند از دیگر دستور کارهای مجلس آتی باشد. 

 مجلس یازدهم مشکلات ایثارگران را حل کند

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:توجه به محیط زیست پایدار و همچنین رسیدگی به وضعیت کشاورزی کشور، رفع نیازهای بازنشستگان با توجه به عدم همسان سازی حقوق آنان،رفع دغدغه‌های رزمندگان معسر که قریب به ۱۲۰ هزار نفر هستند و عملا حقوقی دریافت نمی‌کنند باید در مجلس یازدهم به عنوان اولویت به آن نگاه کرده و کمک‌های معیشتی به آنها داده شود.

حسن‌پور بیگلری تصریح کرد: متاسفانه ما شاهد مشکلات متعددی برای بیمه ایثارگران هستیم که باید مجلس آتی در این باره فکر اساسی کند. 

وی گفت: امیدوارم با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم عنوان انقلابی و انقلابی‌گری را دارند باید به صورت جهادی کارها را دنبال کرده و مشکلات مردم را سریعا در کمیسیون‌ها و صحن علنی با هماهنگی و انسجام ویژه حل کنند.

به کانال تلگرامی پایگاه خبری همدلی و همت بپیوندید

مریم دهقان نیری

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *